У четвер та п'ятницю 26-27 грудня на небі сформується напружена конфігурація
«Для мене «Різдвяна» про час, якого завжди мало, який іноді хочеться зупинити, сповна насолодитися моментом щастя… Свята ж - це паузи, які дозволяють пригальмувати, озирнутися назад, побути - якщо є така можливість - з найріднішими. Для величезної кількості українців зібратися сьогодні на свята сімейним колом - справжня розкіш…», - Колос.
Клієнтка хотіла, щоб банк повернув їй гроші
Жінка два дні спостерігала, як з її картки у Monobank зникають гроші. Вона повідомила про це банк та поліцію. Проте виявилося, що клієнтка сама передала право користування своїм телефоном і додатком Monobank через програму віддаленого доступу невідомим особам.
У квітні 2021 року жінка уклала договір з «Універсал Банк» та отримала банківську та віртуальну картки. Їх було оформлено на фінансовий номер телефону жінки. Однак 25 травня невідомі списали з картки 7 тис. 380,02 грн. На наступний день вони перевели ще 27 тис. 038,64 грн.
Того ж дня, коли шахраї повторно поцупили з рахунку гроші, жінка звернулася до банку із запитаннями: «Куди зникають гроші?». І пішла до поліції із заявою про вчинення кримінального правопорушення, яку зареєстрували та внесли відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань під номером 12021045650000022.
Наприкінці червня жінка сама поклала на картку 34 тис. 500 грн. До того ж «Універсал Банк» повернув частину вкрадених коштів – 7 тис. 228,84 грн. Але клієнтка вважала, що банк мав повернути ще 27 тис. 189,82 грн, які забрали злодії. Але чомусь не повернув. Щоб прискорити цей процес вона подала позов до суду.
Жінка вважала, що раз банк частково повернув кошти, то він визнав, що гроші списали шахраї. Тому вона просила суд стягнути з «Універсал Банку» 27 тис. 189, 82 грн неповернутих заощаджень та 2 тис. 718,98 грн пені. Крім того, жінка просила стягнути ще 2 тис. 718, 98 грн за моральні страждання та 25 тис. грн на оплату послуг адвоката.
У відповідь на це в банку заявили, що жінка не все розповіла суду і, тим самим, може вводити його в оману. Для з’ясування всіх обставин суду запропонували послухати аудіозапис розмови клієнтки з банком. З даного запису зрозуміло, що жінка передала право користування своїм телефоном і додатком Monobank через програму AnуDesk невідомим особам, які й списали з рахунку кошти. Нагадаємо, що AnуDesk – це програма для віддаленого доступу до різних пристроїв, таких як ПК та телефон.
Вже після списання коштів з рахунку жінка звернулася із заявою до поліції. Але в банку заявили, що вони не можуть нести відповідальності за дії клієнтів, які були вчинені ними за вказівкою інших осіб. Та які призвели до втрати коштів.
У суді нагадали, що згідно з умовами користування банківськими послугами клієнт зобов`язується не передавати картку або фінансовий номер телефону стороннім особам. Якщо таке станеться, то банк не несе відповідальності за те, що буде з грошима.
Під час розгляду справи суд встановив, що лише звернення клієнтки до правоохоронних органів не може слугувати доказом того, що шахраї вкрали гроші з її рахунку. А доказів того, що списання були помилковими не було. Тому у жовтні 2022 року суддя Оболонського районного суду Києва вирішила, що Monobank, який працює у співробітництві з «Універсал Банк», не повинен повертати кошти клієнтці.
Інформатор розповідав чи буде працювати додаток Monobank у випадку блекауту.