Клієнтка ДТЕК відмовляється щомісяця передавати показання, бо це відбувається автоматично - що кажуть у компанії

Жінка вважає, що встановлений ДТЕК лічильник передає показання лічильника автоматично

ДТЕК
ДТЕК про важливість передавати показання щомісяця

ДТЕК змушує клієнтів щомісяця передавати показання лічильника. Однак жінка відмовляється це робити, бо компанія встановила їй лічильник в яких є зворотний зв'язок. Відповідний коментар вона залишила 1 листопада під публікацією компанії.

Жінка вказує, що ДТЕК спочатку встановив лічильник зі зворотним зв'язком, а тепер вимагає передавати показання. Вона радить працівникам компанії робити це самим. 

"Зовсім не зрозуміло на що було ставити лічильники в яких є зворотний зв'язок, а тепер вимагати щось повідомляти. То поцікавтеся самі, що каже лічильник і не морочте людям голову. І так вже дістали вашими вибриками", - скаржиться жінка. 

Реакція ДТЕК на скаргу жінки

У ДТЕК прокоментували скаргу жінки. Там вказують що не всі лічильники обладнанні радіомодулем та передають покази дистанційно. 

"Не всі лічильники обладнанні радіомодулем та передають покази дистанційно, саме тому ми рекомендуємо клієнтам своєчасно передавати покази для коректного розрахунку об'ємів споживання", - заявили у ДТЕК.

Крім того, якщо з якоїсь причини ви не передали покази лічильника з 1 по 3 число включно, то розрахунок проводиться виходячи з вашого середньомісячного споживання (згідно з Кодексом комерційного обліку електричної енергії). Саме тому ДТЕК рекомендує своєчасно передавати покази.

Чому двозонний лічильник не передає показання автоматично?

Трапляються випадки, коли споживачі помилково вважають, що при встановленні двозонного лічильника такий прилад буде автоматично передавати показання. В YASNO розповіли, які лічильники дійсно роблять це самостійно, а у яких випадках фіксувати та передавати показання потрібно їх власникам. Не слід плутати звичайні двозонні лічильники з так званими «розумними». Ці прилади обліку мають різні особливості.

  • «Розумний» лічильник – так називають прилад обліку, який є частиною автоматизованої системи комерційного обліку електроенергії (АСКОЕ). Він автоматично передає показання, а також інформацію про аварії, перевантаження мережі, втрати, несправність приладу тощо. Якщо оператор системи розподілу замінює звичайні лічильники на «розумні» у багатоквартирному будинку, то АСКОЕ встановлюється одночасно для усіх мешканців. «Розумний» лічильник може бути як однозонним, який рівно фіксує використані кВт-години протягом усього періоду споживання, так і двозонним.
  • Двозонний лічильник – фіксує обсяг споживання за періодами часу, окремо вдень та вночі. Для власників таких приладів обліку діє «нічний» тариф та електроенергія, спожита з 23:00 до 07:00, коштує вдвічі дешевше. Щоб почати економити, можна замовити двозонний лічильник у складі набору Розумний Watt з послугою встановлення «під ключ».

Якщо двозонний лічильник не має модулю АСКОЕ та не підключений до такої системи, він автоматично не передає показання. Тому клієнтам потрібно щомісяця робити це самостійно. При цьому важливо повідомляти показання окремо для тарифної зони «день» та тарифної зони «ніч», які відображаються на екрані приладу. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube