За словами чоловіка, він платить 15 гривень за послугу смс-інформування від Ощадбанку
Чоловік незадоволений тим, що Ощадбанк майже щомісяця підіймає ціни на послугу смс-інформування. Раніше її вартість складала 3 гривень, а тепер - 15 гривень. Відповідний коментар клієнт залишив 25 травня під публікацією компанії.
За словами чоловіка, він платить 15 гривень за послугу смс-інформування від Ощадбанку. Однак його не влаштовує, що вартість цієї послуги постійно зростає.
"Ощадбанк, а не забагато 15 гривень за СМС послугу? Зовсім знахабніли. Вже майже кожен місяць підіймаєте, то було 3 гривень, потім 7 гривень. А це вже 15 гривень", - скаржиться чоловік.
В Ощадбанку відреагували на коментар чоловіка. Там вказують, що тарифи за послугу смс-банкінг є зваженими та встановлюються після детального аналізу пропозицій від інших банків.
"Тарифи за послугу смс-банкінг є зваженими та встановлюються після детального аналізу пропозицій від інших банків. Якщо дана комісія для вас є завеликою, ви можете відмовитись від послуги та відключити її або перепідключити на безкоштовні Push-повідомлення. Зробити це можна в чат-боті банку або при зверненні до контакт-центру 0800-210-800", - заявили в Ощадбанку.
Раніше ми писали, що чоловік у лютому відключив смс-інформування, а в березні йому надійшов рахунок за послугу. Відповідний коментар клієнт залишив 2 квітня під публікацією Ощадбанку.
"Жахливий сервіс, я у лютому відключив смс-інформування, а мені приходить рахунок за смс-інформування за березень, оператор стверджує, що так і має бути", - скаржився чоловік.
В Ощадбанку зазначили, що послуга смс-інформування передбачає списання комісії раз в місяць і її вартість не залежить від кількості смс, що надсилаються клієнту. Тарифами передбачена єдина комісія. При цьому, списання комісії відбувається в кінці місяця
"Так, все правильно. Послуга смс-інформування передбачає списання комісії раз в місяць і її вартість не залежить від кількості смс, що надсилаються клієнту. Тарифами передбачена єдина комісія. При цьому, списання комісії відбувається в кінці місяця, а точніше день в білінгу (день коли списуються всі комісії або нараховуються відсотки на залишок коштів по рахунках клієнта). Зазвичай, це відбувається у вихідний день (з п'ятниці та суботу) в кінці місяця. Якщо послуга смс була відключена після для білінгу, тоді оскільки послуга ще надавалася, комісія буде виставлена в наступному місяці", - пояснювали в Ощадбанку.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.