«Всі ключові питання можуть бути вирішені лише на рівні лідерів. І зустріч може бути із залученням президента США. Ми вважаємо, що подальша робота між делегаціями має сенс, якщо вона спрямована на підготовку зустрічі лідерів».
Ця пісня присвячується всім хто зараз перебуває на території України. А також для тих хто поважає сучасну українську музику.
За словами клієнта, такі дії ПриватБанку є цілеспрямованою стратегією
Клієнт ПриватБанку скаржиться, що йому в касі не видають валюту з депозиту. Він нарахував чотири таких випадки та вважає, що це цілеспрямована стратегія. У фінустанові вже встигли відповісти на звинувачення.
Як зазначається у скарзі, яка опублікована на сайті "Мінфіну", чоловік є клієнтом ПриватБанку вже 15 років, до серпня 2023 року нарікань на роботу банку не було.
"З серпня в ПриватБанку з’явилась нова схема не видавати валютні депозити та валюту з поточних рахунків. Роблю замовлення готівки, прихожу у визначений день, а в касі кажуть: "Вибачте, нам приїхала погана валюта", показують, дійсно погана, вся помальована, в печатках", - наголошується у скарзі клієнта.
Він наголосив, що за останні 4 тижні він зіткнувся з цією проблемою 4 рази. Зокрема, 3 рази у відділенні на вулиці Велика Васильківська, 80, 1 раз у відділенні на вулиці Велика Васильківська, 43/16.
"А з вересня ще і можливість замовити валюту декілька разів підряд у додатку вимкнули. Тому виходить, я роблю замовлення, 2−3 дні, прихожу у відділення, щоб почути про погану валюту (дійсно погана), і мені пропонують перезамовити, ще через 2−3 дні. Я допускаю збіг 1−2 рази, але не 4. Тому це цілеспрямована стратегія направлена на те, щоб або впарити неліквідні купюри, або не віддавати валюту клієнтам", - розповів чоловік.
У ПриватБанку кажуть, що здійснюють видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
"У відділенні банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків. У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати", - відповіли на скаргу клієнта у банку.
Варто додати, що з приводу кількості та якості валюти у ПриватБанку часто скаржаться. Свої повідомлення незадоволені клієнти залишають на сайті Мінфіну.
Жінка звернулася до суду щодо незаконно списаних коштів з її картки ПриватБанку. Йдеться про суму 39 530 гривень. У поліції відкрили кримінальне провадження за фактом шахрайства. Натомість у фінустанові кажуть, що клієнтка не вжила заходів щодо запобігання втрати чи розкраданню картки, особистої інформації, ПІНу. Дізнатися рішення суду у цій справі можна тут.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.