За словами клієнта, такі дії ПриватБанку є цілеспрямованою стратегією
Клієнт ПриватБанку скаржиться, що йому в касі не видають валюту з депозиту. Він нарахував чотири таких випадки та вважає, що це цілеспрямована стратегія. У фінустанові вже встигли відповісти на звинувачення.
Як зазначається у скарзі, яка опублікована на сайті "Мінфіну", чоловік є клієнтом ПриватБанку вже 15 років, до серпня 2023 року нарікань на роботу банку не було.
"З серпня в ПриватБанку з’явилась нова схема не видавати валютні депозити та валюту з поточних рахунків. Роблю замовлення готівки, прихожу у визначений день, а в касі кажуть: "Вибачте, нам приїхала погана валюта", показують, дійсно погана, вся помальована, в печатках", - наголошується у скарзі клієнта.
Він наголосив, що за останні 4 тижні він зіткнувся з цією проблемою 4 рази. Зокрема, 3 рази у відділенні на вулиці Велика Васильківська, 80, 1 раз у відділенні на вулиці Велика Васильківська, 43/16.
"А з вересня ще і можливість замовити валюту декілька разів підряд у додатку вимкнули. Тому виходить, я роблю замовлення, 2−3 дні, прихожу у відділення, щоб почути про погану валюту (дійсно погана), і мені пропонують перезамовити, ще через 2−3 дні. Я допускаю збіг 1−2 рази, але не 4. Тому це цілеспрямована стратегія направлена на те, щоб або впарити неліквідні купюри, або не віддавати валюту клієнтам", - розповів чоловік.
У ПриватБанку кажуть, що здійснюють видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
"У відділенні банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків. У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати", - відповіли на скаргу клієнта у банку.
Варто додати, що з приводу кількості та якості валюти у ПриватБанку часто скаржаться. Свої повідомлення незадоволені клієнти залишають на сайті Мінфіну.
Жінка звернулася до суду щодо незаконно списаних коштів з її картки ПриватБанку. Йдеться про суму 39 530 гривень. У поліції відкрили кримінальне провадження за фактом шахрайства. Натомість у фінустанові кажуть, що клієнтка не вжила заходів щодо запобігання втрати чи розкраданню картки, особистої інформації, ПІНу. Дізнатися рішення суду у цій справі можна тут.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.