Київстар знімає з клієнта плату за надання послуги лише на 27 днів - реакція оператора

У Київстар відреагували на скаргу чоловіка

Київстар
Чоловік платить за повний пакет послуг, але користується ними лише 27 днів

Чоловік здійснив оплату тарифу 4 липня. Однак у додатку Мій Київстар побачив, що наступна плата відбудеться 31 липня. Тобто послуги надаються оператором на 27 днів, а не на 28 днів. Відповідний коментар клієнт залишив 4 липня під публікацією компанії.

За словами чоловіка, така ж сама проблема була під час минулої оплати. Він незадоволений тим, що Київстар надає послуги лише 27 днів. 

"Сплатив 04.07 за тариф. У кабінеті додатка Мій Київстар вказується, що наступна плата 31.07. Це 27 днів. Має бути 28 днів - тобто наступна плата мала б бути 01.08. В чому прикол? Така сама проблема була в минулу плату - сплачено 05.06, але вже 02.07 припинена послуга. Ви тепер передплачену послугу надаєте лише 27 днів?", - цікавиться чоловік. 

Реакція Київстар на скаргу чоловіка

У Київстар відреагували на скаргу чоловіка. Там вказують, що якщо тариф сплачено 4 липня, то обсяг діє до 31/07 включно.

"Якщо тариф сплачено 4 липня, то обсяг діє до 31/07 включно. В ніч із 31 на 1 буде наступна планова оплата. У Мій Київстар ви бачите дату - останній день, коли діє оплачений обсяг", - заявили у Київстар. 

Як абонентам Київстар скористатися відстрочкою платежу

Раніше ми писали, що абонентам Київстар, які не встигли вчасно поповнити рахунок, доступна послуга "Відстрочка платежу". Завдяки цій програмі можна користуватися мобільним зв’язком зараз, а сплачувати за нього ― наступного місяця. Про це йдеться на сайті компанії.

Користувачі Київстар можуть користуватися всіма послугами зараз, а оплачувати пізніше без жодних комісій. Як користуватися програмою "Відстрочка платежу":

  • Програма підключається автоматично. Для кожного абонента індивідуально встановлюється поріг відключення — максимальна сума на яку можна піти в мінус.
  • Ви можете користуватися зв'язком у рамках встановленого порогу відключення.
  • Якщо ви пішли в мінус: сплачувати заборгованість за минулий місяць, необхідно щоразу до 21 числа (включно), навіть якщо не перевищено поріг відключення.
  • У SMS обов'язково нагадають про мінімальний платіж (заборгованість за минулий місяць) або перевірте його за номером 466*35.
  • Щоб перевірити поріг відключення — зателефонуйте 466*35, надішліть запит *170*4# або перейдіть в Мій Київстар.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube