Абоненти Київстар можуть поставити номер на паузу, якщо за кордоном планують користуватися місцевим оператором - інструкція та вартість

Послугою "Пауза в роумінгу" можуть користуватися абоненти передплати та контракту

Київстар
Київстар про послугу "Пауза в роумінгу"

Абоненти Київстар, які за кордоном планують користуватися місцевим оператором, можуть поставити на паузу свій номер. Усі дзвінки і SMS (банків, магазинів) будуть переадресовані на будь-який інший номер. Про це йдеться на сайті оператора. 

З паузою в роумінгу припиняється нарахування оплати тарифу та інших послуг, а тому ви вбережете номер від анулювання, поки ним не користуєтеся. За номером на цей період не працюватимуть послуги зв'язку: вихідні дзвінки/SMS, мобільний інтернет.

Усі вхідні переадресовуються на місцевий номер і так ви не пропустите важливі дзвінки. Інформаційні SMS, наприклад, від Київстару або банків для проведення оплат переадресовуються на новий номер. 

Країни, на номери яких доступне встановлення переадресації: Австрія, Бельгія, Болгарія, Велика Британія, Греція, Данія, Естонія, Латвія, Литва, Люксембург, Молдова, Норвегія, Нідерланди, Німеччина, Польща, Португалія, Румунія, Словаччина, Словенія, Угорщина, Франція, Фінляндія, Хорватія, Чехія, Швейцарія, Швеція, Єгипет, Ірландія, Іспанія, Італія. Варто зазначити, що на деякі коди операторів цих країн підключити переадресацію неможливо.

Які є пакети та скільки вони коштують:

Для абонентів передплати

  • Пауза поки в роумінгу 50 (надається 50 хв і 50 SMS для переадресації) — 50 грн/30 днів.
  • Пауза поки в роумінгу 100 (надається 100 хв і 100 SMS для переадресації) — 100 грн/30 днів.
  • Пауза поки в роумінгу 200 (надається 200 хв і 200 SMS для переадресації) — 200 грн/30 днів.

Для контрактних абонентів 

  • Пауза поки в роумінгу 50 (надається 50 хв і 50 SMS для переадресації) — 50 грн/міс.
  • Пауза поки в роумінгу 100 (надається 100 хв і 100 SMS для переадресації) — 100 грн/міс.
  • Пауза поки в роумінгу 200 (надається 200 хв і 200 SMS для переадресації) — 200 грн/міс.

Як підключити 

Абонентам передплати 

Після підключення пакет продовжується автоматично кожні 30 днів:

  • Пауза поки в роумінгу 50 — *106*50*XXYYYYYYYYY#
  • Пауза поки в роумінгу 100 — *106*100*XXYYYYYYYYY#
  • Пауза поки в роумінгу 200 — *106*200*XXYYYYYYYYY#
    де XXYYYYYYYYYY закордонний номер, на який буде встановлена переадресація, включаючи ХХ код країни (код також може бути 3-х значним)

Щоб підключити, треба мати на рахунку суму для першого платежу за послугу.

Контрактним абонентам 

Після підключення пакет продовжується автоматично — плата знімається щоразу 1-го числа:

  • Пауза поки в роумінгу 50 — *106*50*XXYYYYYYYYY#
  • Пауза поки в роумінгу 100 — *106*100*XXYYYYYYYYY#
  • Пауза поки в роумінгу 200 — *106*200*XXYYYYYYYYY#
    де XXYYYYYYYYYY закордонний номер, на який буде встановлена переадресація, включаючи ХХ код країни (код також може бути 3-х значним)

Як користуватися послугою

Абонентам передплати 

  • Нараховані хвилини/SMS діють 30 днів, по закінченню терміну невикористані обсяги анулюються, а нові нарахуються після оплати.
  • Якщо хвилини/SMS закінчилися раніше, переадресація не працюватиме і відновиться тільки після планової оплати.
  • Щоб змінити обсяги хвилин/SMS для переадресації: спочатку відключіть поточний пакет Пауза поки в роумінгу, а потім підключіть інший.
  • Щоб перевірити статус послуги, номер на який встановлена переадресація та залишки хвилин/SMS — *106*111#.
  • Щоб відключити: наберіть — *106*99#. Послуга також відключиться автоматично, якщо її не оплачувати більше ніж 14 днів.

Контрактним абонентам 

  • Нараховані хвилини/SMS діють до кінця місяця, по закінченню терміну невикористані обсяги анулюються, а нові нарахуються з 1-го числа, якщо на рахунку достатньо коштів.
  • Якщо хвилини/SMS закінчилися раніше, переадресація не працюватиме і відновиться тільки 1-го числа.
  • Щоб змінити обсяги хвилин/SMS для переадресації: спочатку відключіть поточний пакет Пауза поки в роумінгу, а потім підключіть інший.
  • Щоб перевірити статус послуги, номер на який встановлена переадресація та залишки хвилин/SMS — *106*111#.
  • Щоб відключити: наберіть — *106*99#.

Популярні питання про послугу "Пауза в роумінгу"

  • Чи можна зателефонувати з номера, на якому встановлена Пауза в роумінгуНі, бо послуги зв'язку призупинені. Проте, якщо ви вирішили користуватися номером Київстар за кордоном — відключіть Паузу і все запрацює впродовж кількох хвилин. Ви зможете телефонувати тільки на номер довідки в роумінгу Київстар — +380674660466.
  • Що буде, якщо пропустити оплату цієї послуги? Якщо в день оплати недостатньо коштів, вам перестануть переадресовуватися дзвінки й SMS, проте плата за тариф продовжить не нараховуватися. Щойно поповните рахунок на достатню суму, послуга відновиться. Якщо послуга не оплачена 14 днів від планової дати, вона відключиться повністю. Після чого відновиться робота послуг зв'язку та зняття оплат за тарифом і додаткових послуг (якщо вони у вас підключені). Зняття плати відбудеться найближчої ночі або відразу щойно поповните рахунок.
  • Після відключення послуги, коли почне нараховуватися плата за тариф та запрацює мій номер? Усе запрацює впродовж кількох хвилин.
  • Що буде, якщо закінчаться обсяги хв/SMS для переадресації? Переадресація не працюватиме, а тому виклики й SMS (крім повідомлень від Київстару) вам не надходитимуть. Проте послуги зв'язку залишаться призупиненими, доки підключено пакет Паузи.
  • Чи можу я підключати послуги, змінювати тариф, коли діє Пауза поки в роумінгу? Так, ви можете змінювати тариф та керувати більшістю послуг. Але користуватися ними зможете лише після відключення пакета Пауза поки в роумінгу. При підключенні платних послуг/тарифів, перша плата за них буде знята відразу. Якщо ж ця послуга/тариф передбачає періодичну оплату, наприклад, кожні 4 тижні/місяць, то в період, коли номер на паузі, вона не зніматиметься.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube