Як підключити додатковий номер на ту ж SIM-карту, пояснили в Київстар

Додатковий номер можна змінювати не більше трьох разів протягом 30 днів із моменту підключення або останньої зміни

Київстар
Київстар про підключення додаткового номера на ту ж SIM-карту

Абоненти Київстар можуть підключити додатковий номер на ту ж SIM-карту. Послуга корисна для тих, хто не хочуть світити основний номер в інтернеті, дзвінках та SMS. Про це йдеться на сайті компанії. 

Розділяйте особистий номер і робочий, але залишайтеся на одній SIM-карті Київстар. Як підключити і керувати:

У додатку Мій Київстар підключайте, перевіряйте статус, змінюйте номер, призупиняйте і відновлюйте лише у клік. Також це можна робити через відповідні запити або голосові підказки:

  • Щоб підключити: наберіть *100*33*2# чи зателефонуйте 477*76
  • Щоб перевірити статус послуги та присвоєний додатковий номер (якщо послуга підключена): наберіть *100*33*1#
  • Щоб змінити наявний додатковий номер на новий, який надається системою автоматично: наберіть *100*33*3#
  • Щоб призупинити/відновити роботу номера: наберіть *100*33*4#
  • Щоб відключити додатковий номер: наберіть *100*33*6#

Як користуватися Додатковим номером

  1. Щоб з додаткового номера зателефонувати чи надіслати SMS: перед номером абонента наберіть 818. Наприклад, 818380YYХХХХХХХ, де 380YY-ХХХ-ХХ-ХХ — це код і номер абонента.
  2. Щоб на додатковий номер телефонувати чи надсилати SMS: жодних додаткових кодів вводити не треба. Проте на екрані мобільного бачитимете номер абонента у форматі 818380YYХХХХХХХ, де 380YY-ХХХ-ХХ-ХХ — це код і номер абонента

Скільки це коштує

Для абонентів передплати 

  • Підключення та перші 30 днів користування — 90 грн. Надалі — 3,30 грн/день
  • Заміна номера — 90 грн

Щоб підключити, треба мати на рахунку суму для першого платежу за послугу.

Для контрактних абонентів 

  • Для тарифу Smart Business+ — послуга безоплатна
  • Для інших контрактних тарифів — 90 грн/міс
  • Заміна номера — 90 грн

 

 Популярні питання про послугу "Додатковий номер"

  • Як часто можна змінювати додатковий номерНе більше трьох разів протягом 30 днів із моменту підключення або останньої зміни.
  • Якщо я відключу, а потім підключу послугу знову, мій додатковий номер зміниться? Так. У цілях безпеки, якщо ви відключите послугу Додатковий номер, то відновити той самий номер після нового підключення буде неможливо.
  • Є якісь обмеження в користуванні послугою? Так. Якщо ви перейшли на Київстар від іншого оператора та зберегли свій номер, ви не зможете надсилати та отримувати повідомлення на додатковий номер З додаткового номера не можна телефонувати та надсилати повідомлення на короткі номери закордонних операторів, але вхідні дзвінки та SMS з них отримувати можна. На додатковий номер не завжди приходять повідомлення зі скорочених або альфанумеричних номерів Київстар і інтернет-провайдерів, реклама від оператора або його партнерів. Також можуть виникнути складнощі з роботою послуги в роумінгу або в національному роумінгу.
  • Чи можна перенести додатковий номер в мережу іншого оператора через послугу MNP (Перенесення мобільних номерів)? Ні, це неможливо зробити через технологічні та адміністративні особливості надання послуги Додатковий номер.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube