Абонентка Київстар цікавиться, де її кошти за 2 тижні, сплачені за попереднім тарифом
Київстар змінив жінці тариф на більший. Однак оператор анулював кошти, які знаходились на її рахунку. Відповідний коментар клієнтка залишила 19 грудня під публікацією компанії.
За словами жінки, оплата за попередній тариф була 2 тижні тому і Київстар зняв повністю плату за новий тариф. Вона цікавиться, де її кошти за 2 тижні, сплачені за попереднім тарифом.
"У вас є совість? Хороший подарунок: зміна тарифу на більший. Причому оплата за попередній тариф була 2 тижні тому і зараз знято повністю плату за новий тариф. А де мої гроші за 2 тижні, сплачені за попереднім тарифом?", - цікавиться жінка.
У Київстар прокоментували скаргу жінки. Там зазначають, що повна оплата знімається, якщо клієнти самостійно міняють тариф.
"Повна оплата знімається, якщо ви самостійно міняєте тариф. В умовах тарифних планів вказано, що наданий попередньо обсяг анульовується. Якщо це автозаміна, то у вас нова оплата не знімається. Планова дата оплати тарифу лишається", - заявили у Київстар.
У додатку Мій Київстар дату зняття можна побачити на головному екрані під назвою вашого тарифу. Також дата плати за тариф відображається на віджеті — поки ця опція доступна лише для iOS. Аби подивитися деталізацію за рахунком перейдіть у розділ Історія — там зберігається вся інформація про витрати та поповнення за вашим номером. Ви можете увімкнути фільтри за типом або категоріями та вибрати період, за який хочете переглянути транзакції. У розділі Історія є всі дії з рахунком за останні 6 місяців, дані оновлюються автоматично.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.