Абонентка не може повернути кошти, які помилково відправила на картку Київстар - реакція компанії

У Київстар відреагували на коментар жінки

Київстар
Жінка звернулась до Київстар, аби повернути помилково відправлені кошти на картку

Жінка помилково відправила кошти на свою картку Київстар. Вона подзвонила на гарячу лінію оператора з проханням не зараховувати кошти, але отримала відмову. Відповідний коментар клієнтка залишила 14 листопада під публікацією компанії.

Абонентка попросила банк подати заяву на скасування. Також вона подзвонила на гарячу лінію Київстару з проханням не зараховувати кошти.

"Відбулася проблема. Помилково відправила кошти на свою картку Київстар. Попросила банк подати заяву на скасування. Подзвонила на гарячу лінію Київстару з проханням не зараховувати кошти. Мені відмовили. Написала звернення через електронну пошту. До кого ще звернутися, щоб мені повернули гроші? Помилки бувають. І очікуєш від свого мобільного оператора хоч краплинку адекватності. Та поки що не дочекалася", - розповіла жінка. 

Реакція Київстару 

У Київстар відреагували на коментар жінки. Там кажуть, що з їхнього боку змога скасувати зарахування коштів відсутня.

"Скасувати зарахування змога відсутня з нашого боку, проте якщо вони вже зарахувались та банк не в змозі скасувати платіж, можемо розглянути шляхи вирішення ситуації. Для початку, рекомендуємо дочекатись відповіді від банку", - заявили у Київстар. 

Що робити, якщо кошти випадково пішли не на той номер

Якомога швидше напишіть у чат Київстар. Зауважте, що абонентам передплаченого зв'язку наразі технічно неможливо повернути помилковий платіж. Існує низка технічних обмежень, що не дозволяють компанії повернути помилковий платіж. Наприклад, якщо одержувач уже використав зараховані кошти. Відкликати платіж може касир або служба підтримки термінала і лише в день оплати.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube