«Не буде жодної угоди, яка дасть Росії міцніші основи, необхідні для перегрупування та повернення з більшим насильством».
У відео оживає метафора кохання поза межами логіки — дівчина-вампір і хлопець-ворон стають союзниками в світі, де інші бояться бути собою. Вони не ховають своїх відмінностей — навпаки, саме через них стають сильнішими.
У травні 2018 року чоловік звернувся до районного суду Харкова, щоб повернути гроші за інтернет, який йому вимкнули
Майже напередодні нового року, у грудні 2017-го, чоловік хотів доплатити за «Домашній інтернет» від «Київстар» 10 гривень. Він вніс ці кошти через платіжний термінал, але той забрав частину з них як оплату за переказ. Через це родина на новий рік залишилася без інтернету.
На той час послуга «Домашній інтернет» від «Київстару» коштувала 90 грн. На рахунку у чоловіка було лише 80 грн та він хотів поповнити його ще на 10 грн, щоб можна було вільно користуватися інтернетом.
Проте термінал за переказ коштів з 10 грн забрав понад одну гривню, тому коли прийшов час платити за доступ до мережі, грошей для цього не вистачало. Через це чоловік залишився без інтернету.
За його словами, «Київстар» нібито забрав з його рахунку понад 80 грн, які мали піти на оплату інтернету. Та ніякі його звернення до центру обслуговування чи президенту компанії не допомогли.
У травні 2018 року клієнт мобільного оператора звернувся до Орджонікідзевського районного суду Харкова. Він просив повернути йому гроші, які начебто зникли та виплатити 20 тис. грн за необхідність їздити до центрів «Київстару», а це було йому важко через інвалідність.
На це адвокат мобільного оператора відповів, що гроші, які мали піти на оплату інтернету, компанія не списувала. Виявилося, що у разі несплати щомісячної абонентської плати плата за пакет хвилин складала 2 грн, а плата за пакет мегабайт інтернету становила 5 грн.
Крім того, про комісію, яку забрав термінал, повідомлялося на його екрані та було зазначено у чеку про поповнення. Тому ніякої зради у зникненні гривні не було.
Окремо в «Київстар» заявили, що не ігнорували звернення свого клієнта та письмово відповідали на його запити. До того ж про відповіді від компанії чоловік сам розказав у своєму позові.
Суддя визнала, що клієнта з таким прізвищем та ім’ям, як у чоловіка, немає серед зареєстрованих користувачів послуг «Київстар». Проте і за передоплатою чоловік може отримувати всі необхідні послуги. Вивчивши квитанції та відповіді компанії суддя побачила, що чоловік прогледів зняття комісії та через свою необачність опинився без інтернету.
Крім того, якщо і були якісь питання у користувача, то задавати їх потрібно було компанії, яка займається переказом коштів від поповнення рахунків. Але чоловік свої претензії не перенаправив до неї. Тому у серпні 2018 року суддя Орджонікідзевського районного суду Харкова Олена Саркісян вирішила, що гроші від «Київстар» чоловік не отримає.
Чоловіка не влаштувало це рішення та він вирішив його оскаржити. Клієнт «Київстару» жалівся, що інтернет - це єдине його джерело спілкування, тому що він мав II групу з інвалідності та йому важко було ходити.
Проте він відвідував центри мобільного оператора, де йому не змогли допомогти. Це чоловік назвав порушенням своїх прав та бажав компенсації.
Проте у грудні 2018 року судді Харківський апеляційний суд Світлана Кругова, Оксана Маміна та Наталія Пилипчук вирішили, що їх колежанка від початку не помилилася та вирішили її рішення не змінювати.
Інформатор розповідав, що чоловік вимагав мільйон гривень за відсутність інтернету від «Київстар».
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.