Жінка зателефонувала оператору, аби повідомити у неї не працює мобільний інтернет та інші функції
Абонентка Київстар не може користуватися послугами, крім вхідних дзвінків через встановлені обмеження. У сервісному центрі їй двічі замінили SIM-карту, але це не допомогло, тому порадили придбати новий телефон. Відповідний коментар вона залишила 5 вересня у застосунку Threads.
Жінка зателефонувала оператору, аби повідомити у неї не працює мобільний інтернет та інші функції. Їй подякували за дзвінок та порадили підключити додаткову швидкість інтернету за 5 гривень на добу.
"Київстар блокує мені всі послуги, крім вихідних дзвінків. Я в дорозі. Заїжджаю в найближче місто, де є сервісний центр. Двічі змінюють SIM-карту. Не працює. Рекомендують змінити телефон. Робочий час закінчується. Я зла. Телефоную впʼяте оператору. Знову пояснюю, що не працює мобільний інтернет та інші функції. Оператор: дякуємо за дзвінок, у вашому тарифі можна підключити додаткову швидкість інтернету всього лиш за 5 гривень на добу. Бачив Бог, я чотири години намагалась розв'язати проблему без скандалу", - розповіла жінка.
У коментарях під дописом одна з користувачок назвала можливі причини блокування послуг (крім вхідних дзвінків). Серед них - на рахунку недостатньо коштів, номер не використовується понад 60 днів, є технічні проблеми з мережею, або якщо абонент сам встановив заборону на певні види дзвінків через налаштування телефону чи команди оператора.
Передплата
Термін дії номера — 365 днів. Дата активації та термін дії вашого номера є у додатку Мій Київстар (розділ Профіль_Мої номери). Також термін дії можна дізнатися за запитом: *114#
Контракт
Дата активації вашого номера є у додатку Мій Київстар (розділ Профіль_Мої номери). Термін дії номера є необмеженим. Оператор має право зупинити надання послуг, якщо абонент не користується послугами зв'язку за номером більш ніж 60 днів. Щоб термін дії номера було продовжено, можна виконати одну з наступних дій: