Абонентка Київстару в особистому кабінеті дізналась, що тариф на Домашній інтернет змінився в сумі
Жінка в особистому кабінеті дізналась, що тариф на Домашній інтернет змінився в сумі. Вона не отримувала жодного попередження від Київстару. Відповідний коментар клієнтка залишила 12 лютого під публікацією компанії.
Абонентка Київстару в особистому кабінеті дізналась, що тариф на Домашній інтернет змінився в сумі. Оператор не попереджав її про подорожчання.
"Була вкрай здивована зараз зайшовши у свій особистий кабінет та побачивши, що тариф мій на Домашній інтернет змінився в сумі, без попереднього попередження. Та не треба казати, що було сповіщено про подорожчання. Але ні якихось повідомлень, ні в кабінеті, ні на телефон мені не приходило. Це неповага до клієнта зі сторони Київстар", - скаржиться жінка.
У Київстар прокоментували скаргу жінки. Там вказують, що абонентів інформують про зміни в умовах надання послуг заздалегідь.
"Ми заздалегідь інформуємо абонентів про зміни в умовах надання послуг. Відповідно до законодавства цей термін складає не менше, ніж за 7 днів до змін", - заявили у Київстар.
Плату за користування знімають 1 числа кожного місяця. Якщо в день оплати за Домашній інтернет від Київстару на рахунку буде недостатньо коштів, надання послуги буде призупинено, поки рахунок не буде поповнено на потрібну суму.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.