Київстар не сповістив клієнтку про подорожчання тарифу Домашнього інтернету - реакція компанії

Абонентка Київстару в особистому кабінеті дізналась, що тариф на Домашній інтернет змінився в сумі

Київстар
Київстар не попередив жінку про подорожчання тарифу Домашнього інтернету

Жінка в особистому кабінеті дізналась, що тариф на Домашній інтернет змінився в сумі. Вона не отримувала жодного попередження від Київстару. Відповідний коментар клієнтка залишила 12 лютого під публікацією компанії.

Абонентка Київстару в особистому кабінеті дізналась, що тариф на Домашній інтернет змінився в сумі. Оператор не попереджав її про подорожчання. 

"Була вкрай здивована зараз зайшовши у свій особистий кабінет та побачивши, що тариф мій на Домашній інтернет змінився в сумі, без попереднього попередження. Та не треба казати, що було сповіщено про подорожчання. Але ні якихось повідомлень, ні в кабінеті, ні на телефон мені не приходило. Це неповага до клієнта зі сторони Київстар", - скаржиться жінка. 

Реакція Київстар на скаргу жінки

У Київстар прокоментували скаргу жінки. Там вказують, що абонентів інформують про зміни в умовах надання послуг заздалегідь. 

"Ми заздалегідь інформуємо абонентів про зміни в умовах надання послуг. Відповідно до законодавства цей термін складає не менше, ніж за 7 днів до змін", - заявили у Київстар. 

Що буде, якщо на рахунку недостатньо коштів?

Плату за користування знімають 1 числа кожного місяця. Якщо в день оплати за Домашній інтернет від Київстару на рахунку буде недостатньо коштів, надання послуги буде призупинено, поки рахунок не буде поповнено на потрібну суму.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube