Жінка, яка не може користуватися номером, звернулась до служби підтримки Київстар
Жінка придбала додатковий номер Київстар, але не може ним користуватися. Проблема в тому, що попередній власник залишив номер у соціальній мережі Telegram. Відповідний коментар клієнтка залишила 6 лютого під публікацією компанії.
Їй довелося звернутися до служби підтримки Київстар. Однак там повідомили, що компанія не може допомогти, тому слід звернутися безпосередньо до Telegram.
"Я придбала додатковий номер, але раніше він мав іншого власника, який залишив цей номер у Telegram. Через це я не можу прив’язати його до свого облікового запису. Я звернулася до чату підтримки Київстар і отримала відповідь, що компанія не може мені допомогти та мені слід звернутися безпосередньо до Telegram. Я запропонувала замінити номер на інший через цю ситуацію, але отримала відмову, оскільки Київстар, мовляв, тут ні до чого. Де-юре це так, але де-факто це моя проблема як користувачки Київстар. Теоретично, я можу купувати нові додаткові номери, поки не знайду «чистий». Але це лотерея, яка потребує часу, і займатися цим самостійно мені, чесно кажучи, не хотілося б. Але я, щоб не витрачати час вже замінила додатковий номер на інший, але він також зайнятий у Telegram. Якщо, за словами консультанта Київстар: «Часто номери анулюються, після цього їх перевіряють та випускають у продаж», то чи можна додати до цієї процедури скасування зв’язку з ключовими месенджерами? На рівні співпраці між Київстар і Telegram вирішити це значно простіше та швидше, ніж кожному користувачеві окремо. Чи можливо вирішення цієї ситуації? Чи є можливість замовити номер без історії? Для мене цей варіант є більш прийнятним", - цікавиться жінка.
У Київстар відреагували на скаргу жінки. Там вказують, що вона може звернутись до підтримки застосунку в котрому хоче зареєструватись і описати ситуацію яка у неї трапилась під час реєстрації номера.
"Можливість гарантувати придбання "чистого" номера відсутня, оскільки якщо вже користувались даним номером, за ним могли бути зареєстровані деякі додатки, для того, щоб почати користуватись зі свого номера соціальними мережами та месенджерами, потрібно створити новий акаунт або звернутись до підтримки додатка, яким бажаєте користуватись", - заявили у Київстар.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.