У Київстар вказують, що їм потрібно більше часу на розв'язання питання
Чоловік подав заяву на перехід з Водафон на Київстар. Процес почався ще 21 січня, але досі немає результатів. Він може приймати тільки дзвінки та смс, однак без можливості поповнити рахунок, дзвонити, користуватись інтернетом. Відповідний коментар громадянин залишив 25 січня під публікацією компанії.
Громадянин вирішив змінити оператора. Однак він незадоволений тим, що Київстар не надає відповідей щодо строків.
"Подав заяву на перехід з Водафон на Київстар. Почали робити переведення ще 21.01.2025 року і досі не закінчили…Наразі можу приймати тільки дзвінки та смс, а от поповнити рахунок, дзвонити, користуватись інтернетом не можу. Дзвонити у Support немає куди, через чат якось виходить звʼязатись, але не завжди і не швидко. Кожен раз потрібно детально описувати проблему, а в результаті - ми перепрошуємо, технічні проблеми, ми працюємо і сподіваємось на швидке розв'язання проблеми. Без жодних відповідей щодо строків", - скаржиться чоловік.
У Київстар відреагували на скаргу чоловіка. Там вказують, що потрібно більше часу на розв'язання питання.
"Щоб розв'язати це питання, нам знадобиться більше часу. Ми робимо все можливе, щоб якомога швидше усунути складнощі, перепрошуємо за незручності", - заявили у Київстар.
Перенести мобільний номер у Київстар можуть абоненти передплати та контрактні, корпоративні й бізнес-абоненти, що обслуговуються за договором таких операторів: Лайфселл, Водафон, Інтертелеком, 3Mob, (включає Lycamobile), PEOPLEnet. Як перенести номер на Київстар?
Для абонентів передплати вартість послуги (Зміна оператора без зміни номера) входить у вартість стартового пакета. Для контрактних, корпоративних та бізнес-абонентів послуга надається без додаткової плати. Сам процес перенесення номера в мережу Київстар триває орієнтовно три години. Ви зможете вибрати зручну дату і час початку перенесення у діапазоні 30 календарних днів з моменту подачі заявки. Важливий нюанс: перенести номер у день подачі заявки не вийде. Від подачі заявки до активації номера в нашій мережі має минути щонайменше 8 робочих годин. Заявку на перенесення номера можуть відхилити з декількох причин. Наприклад: номер зареєстрований не на ваше ім’я; дані в заявці неповні чи неточні; неправильно вказаний тип обслуговування у поточного оператора: наприклад, у вас анонімний номер передплати, а в заявці ви вказали зареєстрований контракт чи навпаки; номер заблоковано; з моменту попереднього перенесення номера не минуло 30 днів; ви подали заявки на перенесення номера кільком операторам водночас. Усунувши причину відхилення, ви можете подати нову заявку.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.