Київстар не повернув абоненту кошти за не надану послугу

Київстар запропонував абоненту знижку, але він відмовився

Київстар
Абонент Київстар заплатив за тариф, але не отримав послугу

Чоловік у магазині Київстар придбав SIM-карту з тарифним планом. Однак пакет послуг так і не був підключений, він попросив повернути кошти за не надану послугу, але отримав відмову. Він оприлюднив свою історію 25 червня на Facebook-сторінці.

За словами чоловіка, Київстар не надав послугу, за яку він сплатив кошти. Йому пообіцяли знижку, але його такий варіант не влаштовує. 

"Київстар шахраї. Зайшов до магазину Київстар купити SIM-карту з тарифним планом. Мені запропонували тарифний план, обрав номер, оплатив і спокійно поїхав, бо поспішав. В магазині сказали, що моя оплата це і є оплата за тариф на перший місяць. Але не так сталося, як гадалося. Тариф так і не був підключений. Телефоную в Київстар пояснюю, кажуть технічна проблема, вирішимо протягом 10 днів. Ну ок, чекав. Після 10 днів написали ще трохи часу треба, і так кожну добу продовжували неділю, а потім взагалі забили. Телефоную знов, пішов на принцип. Так, сталась проблема, кажуть, але за це ми зробимо вам знижку. Кажуть треба ще оплатити грошей і тоді точно підключать. Я одразу зрозумів - розводять. Я ж вже оплатив тариф, які ще оплати. Кажу поверніть тоді кошти, бо послуга не надана, за яку я заплатив. Здивуєтесь, але у Київстар немає такої опції. Так і сказали. P.s. Цікаво, що в електронному чеку, де я купляв цей тариф, а це Київстар нагадаю, було позначено Водафон", - розповів чоловік. 

У Київстар проігнорували відгук чоловіка. Водночас на сайті є пояснення, чому не нараховано пакет хвилин/інтернету/SMS (тариф передплати). Серед можливих причин: на рахунку недостатньо коштів; ви не замовили позачергове нарахування плати за пакет послуг – 477*202.

Що робити, якщо вчасно не було оплачено тариф передплати?

У цьому випадку рекомендується слідувати цим крокам:

  1. У налаштуваннях відключіть передачу даних.
  2. Поповніть рахунок набравши *134# (навіть, якщо немає інтернету) або підключіться до Wi-Fi та поповніться на сайті або у Мій Київстар
  3. Замовте позачергове зняття абонплати — наберіть *578#.
  4. Дочекайтесь SMS, що вам нараховано пакет послуг за вашим тарифом. Якщо повідомлення не надійшло або плата за тариф не знялася — замовте дзвінок нашого оператора — просто надішліть запит *105*466# і ми вам перетелефонуємо.
  5. Поверніться у налаштування та включіть передачу даних, щойно нарахується пакет послуг.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube