Чи можуть абоненти дізнатися про дзвінки, що надійшли, поки телефон був вимкнений, пояснили у Київстар

Абонентам Київстар доступна послуга На зв'язку

Київстар
Київстар про послугу На зв'язку, яка дозволяє дізнатися інформацію про пропущенні виклики

Абоненти не пропустять жодного виклику, коли телефон перебуває поза зоною покриття мережі Київстар або вимкнений, якщо скористаються послугою — На зв'язку. Інформація про пропущені виклики надійде у вигляді SMS-повідомлення з адреси Київстар або з номера абонента, який телефонував. Про це йдеться на сайті компанії. 

У повідомленні буде зазначено Деталі – в описі послуги На зв'язку. Як абонентам Київстар нею скористатися: 

Підключайте одну послугу, у яку входить відразу три сервіси — Автовідповідач, Хто дзвонив, Повідомити про мене.

Що входить у послугу На зв'язку для абонентів передплати
Що входить у послугу На зв'язку для абонентів передплати та контракту

Як підключити послугу На зв'язку

Виберіть зручний спосіб — після підключення послуга продовжується автоматично:

  • Перейдіть у Мій Київстар
  • Наберіть *139*1#
  • Зателефонуйте 477

Важливий нюанс: щойно підключите, впродовж 15 хвилин активуються три сервіси, якими ви також можете керувати окремо

Як керувати сервісами

Можете самостійно включати або відключати сервіси, які вам необхідні

Можете самостійно включати або відключати сервіси, які вам необхідні
Можете самостійно включати або відключати сервіси, які вам необхідні

Також керувати всіма сервісами можна в Мій Київстар (розділ: Послуги – Спілкування).

Як відключити послугу На зв'язку

Виберіть зручний спосіб:

  • Перейдіть у Мій Київстар
  • Наберіть *139*0#
  • Зателефонуйте 477

Важливий нюанс: якщо відключити всі три сервіси, послуга На зв'язку — відключиться. Щоб знову користуватися, треба підключити послугу. 

Скільки це коштує

  • Плата за послугу для абонентів передплати — 0,33 грн/день.
  • Плата за послугу для абонентів контракту — 10 грн/міс.

Популярні питання про послугу На зв'язку 

  • Як налаштувати Автовідповідач? Щоб записати індивідуальне привітання: зателефонуйте 775 та натисніть #; встановіть власний 4-значний пароль; запишіть індивідуальне привітання. Щоб прослухати повідомлення з мобільного: зателефонуйте 775 та натисніть #; щоб прослухати повідомлення зі стаціонарного телефона або у роумінгу: зателефонуйте +380672222775; введіть ваш номер без префікса + у форматі 380ХХХХХХХХХ; введіть ваш пароль та натисніть #.
  • Як працюють за кордоном сервіси Автовідповідач, Хто дзвонив, Повідомити про мене? За кордоном ці функції частково обмежені. Ви зможете прослухати збережені та нові повідомлення, або отримати сповіщення про пропущені виклики, які були зроблені до того, як ваш номер почав реєструватися в роумінгу, проте не зможете отримати нові повідомлення.
  • Як працює переадресація? Коли ви підключаєте послугу На зв'язку, переадресація вмикається автоматично. На автовідповідач переадресовуються дзвінки щоразу, коли ви були поза зоною або телефон вимкнено. Якщо ви встановили переадресацію самостійно, оператор не може гарантувати, що послуга працюватиме коректно. Важливий нюанс: послуга на Зв'язку не працюватиме, якщо встановлено "Безумовна переадресація". А також, якщо змінити номер переадресації для випадку "Не в мережі".
  • Яка інформація про абонента надається в SMS з сервісом Хто дзвонив? У SMS буде номер абонента, дата і час дзвінка.
  • Чому вночі не надходять сповіщення від сервісів? Усі сповіщення від сервісів надходять лише в період з 08:00 до 23:00.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube