У Київстар відреагували на коментар жінки
Жінка придбала у магазині Київстар роутер. Однак вона не може користуватися пристроєм через відсутність пароля. Відповідний коментар клієнтка залишила 25 червня під публікацією компанії.
За словами жінки, вона намагалась розв'язати питання щодо функціонування роутера, який придбала у Київстар. Однак їй порадили викликати майстра за гроші.
"Тільки реклама гарна, а насправді оператор не дуже. Придбала у магазині Київстар роутер, поставили, а пароля немає. Я в магазин, а той же продавець сказав, що не знає, порадив зателефонувати 460. Дзвоню, кажуть йдіть до магазину, де брали роутер чи викликайте платного майстра. Якісь не компетентні співробітники і як розв'язувати проблему ніхто не знає! Як гроші бити, так одразу, а як розв'язувати проблеми, не знають. І чому я повинна викликати платного майстра, не зрозуміло, я не хочу новий, я хочу старий. І як ви торгуєте товаром, який не знають навіть ваші співробітники!", - скаржиться жінка.
У Київстар відреагували на коментар жінки. Там вказують, що пароль встановлюється в налаштуваннях роутера, працівники в контакт-центрі не можуть здійснити налаштування онлайн.
"Дуже прикро, що ви дійшли такого негативного висновку. Пароль встановлюється в налаштуваннях роутера, дійсно, працівники в контакт-центрі не можуть здійснити налаштування онлайн - потрібен майстер або спробуйте, будь ласка, скористатися інструкцією від роутера", - заявили у Київстар.
Якщо ви не можете самостійно налаштувати роутер Київстар, зателефонуйте за номером 0 800 300 460 або замовте Виклик майстра. Швидкість інтернет-з’єднання через Wi-Fi модуль залежить від відстані між роутером і комп’ютером та умов поширення хвиль (пряма видимість, бетонні/цегляні стіни).
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.