Звернення чоловіка до оператора завершилися відпискою за шаблоном
Чоловік користувався тарифом за 125 гривень, що його цілком задовольняло. Однак Київстар без дозволу підвищив вартість до 500 гривень. Відповідний коментар клієнт залишив 7 липня під публікацією компанії.
За словами чоловіка, Київстар перевів його на тарифний план за 500 гривень. Він незадоволений, бо роутер не підтримує швидкість інтернету, яку надає оператор.
"Останній тарифний пакет, яким я користувався, надавав мені можливість безліміту на мобільний зв'язок, 6 Гб мобільного інтернету, домашній інтернет та обмежену кількість каналів Київстар ТБ. Вартість пакета становила 125 гривень, що мене, як пенсіонера, цілком задовольняло. У червні Київстар без погодження зі мною всунув пакет вартістю 500 гривень, який надає швидкість домашнього інтернету 1 Гбіт/с, при тому, що мій роутер таку швидкість не підтримує. Мої звернення до оператора завершилися відпискою за шаблоном, який я впевнений направляється всім, хто звертається із проблемами, які сам Київстар і створює. Річ у тому, що будь-яких заявок на зміну тарифного плану я не подавав, а пояснення менеджерів лише підтверджують той факт, що в Київстарі з кожним роком обслуговуватися все гірше і гірше. Розчарований сервісом Київстар і роботою з клієнтами", - скаржиться чоловік.
У Київстар прокоментували скаргу чоловіка. Там вказують, що зміна тарифного плану відбувається лише за ініціативи користувача чи під час закриття тарифів, про які оператор інформує заздалегідь.
"Зміна тарифного плану відбувається лише за ініціативи користувача чи під час закриття тарифів, про які ми інформуємо заздалегідь. Можливо, випадково подали заявку через голосове меню, Мій Київстар. Якщо вам не підходить поточний тариф, ви можете обрати один із доступних для підключення та перейти на нього", - заявили у Київстар.
Щоб змінити тариф, зайдіть у свій обліковий запис на сайті. Після цього ви побачите особисті пропозиції — тарифи, які підібрали для вас. Натисніть «Більше про тариф» під описом кожного тарифу, щоб прочитати детальні умови. Коли ви виберете тариф, натисніть «Підключити» та крокуйте підказками. Також перейти на інший тариф Київстар можна у додатку Мій Київстар або за телефоном 477*1
Чи варто поповнювати рахунок заздалегідь?
Ні. Спочатку переконайтеся, що новий тариф підключено, а потім поповнюйте. Оплатити вартість тарифу можна на сайті та в Мій Київстар без комісій.