Що робити, якщо не працює мобільний інтернет, пояснив Київстар

Причин може бути декілька, серед них - недостатньо коштів на основному/бонусному рахунку, послуга не підключена, у телефоні немає налаштувань для інтернету, відключена передача стільникових даних, помилка в адресі сайту

Київстар
Не виходить установити з'єднання з інтернетом - у Київстар назвали можливі причини та способи усунення проблеми

Мобільний інтернет Київстар працює за замовчування та не потребує додаткових налаштувань. Якщо ж не виходить установити з'єднання з інтернетом, то необхідно виконати певні дії. Про це йдеться на сайті компанії. 

Іноді трапляються ситуації, коли не виходить установити з'єднання з мобільним інтернетом Київстар. Нижче наведені можливі причини та способи усунення проблеми:

  • Недостатньо коштів на основному/бонусному рахунку. За необхідності поповніть рахунок. Якщо ви контрактний абонент, перезавантажте мобільний телефон протягом 30 хвилин після поповнення рахунку. 
  • Послуга не підключена. Якщо ви контрактний абонент, і після внесення всіх налаштувань в пристрої мобільний інтернет все одно не працює, підключіть послугу набравши USSD-комбінацію *100*11*2. Для всіх абонентів передплаченої форми обслуговування, мобільний інтернет (як операторський сервіс) підключений за замовчуванням.
  • У вашому телефоні немає налаштувань для інтернету. Докладніше про налаштування читайте за посиланням.
  • Відключена передача стільникових даних. Активуйте стільникові дані, перезавантажте телефон і спробуйте знову зайти в інтернет.
  • Помилка в адресі сайту. Якщо доступу немає тільки на певний сайт, перевірте, чи правильно введено адресу. Якщо все правильно, повторіть спробу пізніше, попередньо перезавантаживши телефон. Якщо проблема не вирішена, рекомендуємо вам звернутися до адміністрації сайту, на який ви намагаєтеся зайти.

Як налаштувати мобільний інтернет на телефоні?

Для телефону Android

  • Зайдіть у головне меню та перейдіть у розділ Налаштування;
  • Шукайте пункт Бездротові мережі /Підключення/Мережа та інтернет (точна назва може варіюватися залежно від виробника смартфона та версії Android);
  • Перейдіть у розділ Мобільні мережі (в деяких пристроях цей пункт знаходиться відразу в розділі Налаштування) або виберіть Диспетчер SIM-карт;
  • Виберіть пункт Тип мережі та включіть режим 4G, 3G/4G (LTE) або 2G/3G/4G (LTE);
  • Ваш мобільний інтернет активований.

Для телефону IOS

  • Зайдіть в меню Параметри;
  • Виберіть пункт Стільникові дані;
  • Знову виберіть пункт Стільникові дані на екрані, що відкрився;
  • Виберіть номер телефону, до якого підв’язаний тариф Київстар;
  • Ваш мобільний інтернет активований.

Перевірте APN (точку доступу) в налаштуваннях вашого телефону. Якщо налаштування «збилися», поміняйте APN на: internet. Якщо ви контрактний абонент та після внесення всіх налаштувань мобільний інтернет все одно не працює, наберіть USSD-код *100*11*2#

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube