Близько мільйона рулончиків щодня – саме такі обсяги всенародно улюбленого туалетного паперу «Обухів 65» випускає сьогодні ПрАТ «Київський картонно-паперовий комбінат». Передові технології виробництва, безпека та оптимальне співвідношення еталонної якості й доступної вартості дозволяють цьому бренду залишатись беззаперечним хітом продажів в економ-сегменті.
Київський КПК – багаторічний хедлайнер вітчизняного ринку санітарно-гігієнічної продукції. Підприємство, власником якого є австрійський Pulp Mill Holding на чолі з д-ром Хайнцом Ціннером (Dr. Heinz Zinner), пропонує споживачам вироби європейського рівня за розумною ціною.
На виробничих лініях комбінату макулатурна сировина, з якої виготовляють рулончики «Обухів 65», проходить через багаторівневу систему очищення. Ідеться про сім ступенів фільтрації – як грубої, так і тонкої. А фінальна термічна обробка за надвисоких температур не лише знезаражує матеріал, а й підвищує його міцність. Саме цей комплексний підхід і відрізняє «Обухів 65» від дешевших аналогів.
«Ринок макулатурного туалетного паперу дуже конкурентний, і за величезного вибору продукції в різних цінових категоріях найважливіше для покупця – кількість якісного паперу, який він отримає за свої кошти. Враховуючи ці показники для рулончиків «Обухів 65», наш продукт не може бути дешевим», – підкреслює директор з якості і стратегічного розвитку Київського картонно-паперового комбінату Олександр Яковина.
Власна лабораторія комбінату здійснює радіологічний контроль не лише готових виробів, а й сировини, що унеможливлює потрапляння небажаних домішок у готовий продукт. Крім того, зразки паперу відправляються до європейських лабораторій для додаткової верифікації показників.
Відповідність усієї санітарно-гігієнічної продукції ККПК як українським, так і міжнародним стандартам безпеки підтверджено численними сертифікатами й висновками незалежних аудитів. Такий багатоступеневий контроль забезпечує не лише сталу якість, а й довіру споживачів, які обирають «Обухів 65» як перевірений продукт.
У відповідності до провідних європейських практик, вимоги сьогодення до туалетного паперу досить високі, і ККПК повністю задовольняє ці запити:
Бренд десятиліттями формував репутацію надійного виробника, тому питання чесної конкуренції і боротьби з низькоякісними імітаціями стоїть особливо гостро. Представники комбінату радять споживачам під час купівлі туалетного паперу звертати увагу на наступні маркери:
У 2025 році вітчизняне законодавство чітко регламентувало порядок приймання товарної продукції за кількістю, обсягом і метражем для виробників туалетного паперу. І хоча перехідний період триває до жовтня, ККПК як відповідальна компанія ще з лютого 2025 року дотримується всіх нормативних вимог щодо точності довжини та об'єму рулонів.
На комбінаті зазначають: «Обухів 65» – вже не просто бренд, а знак довіри, якості й соціальної відповідальності. Поєднання новітніх технологій, прозорого контролю та європейського підходу дозволяє цьому товару-старожилу ККПК залишатися бестселером навіть в умовах економічної турбулентості, насичення ринку та підвищення вимог до туалетного паперу.