Жінка вже третій день приходить до відділення Ощадбанку
Жінка вирішила забрати спадщину з рахунків померлого батька у розмірі приблизно 30 тисяч гривень. Вона заповнила купу паперів у відділенні Ощадбанку, але це не дало жодного результату. Відповідний коментар клієнтка залишила 7 травня під публікацією компанії.
За словами жінки, вона вже третій день приходить до відділення Ощадбанку. Однак спадщину, яка залишилась від батька, забрати не може.
"Мені треба отримати у вас спадщину з рахунків померлого батька. Там незначні суми, всього близько 30 тисяч гривень. Я приходжу вже третій день і сиджу в спеціаліста по годині-півтори. Я підписала і заповнила вже більше паперів ніж за все своє життя. Але це виявилось марно, бо керівник був на якійсь нараді і не зміг, то погодити. В ПриватБанку та сама процедура зайняла 10 хвилин і через годину гроші були в мене на рахунку", - скаржиться жінка.
В Ощадбанку відреагували на скаргу жінки. Там вказують, що процедури пов'язані з відкриттям рахунків та оформлення різних послуг можуть відрізнятися в різних банках.
"Процедури пов'язані з відкриттям рахунків та оформлення різних послуг можуть відрізнятися в різних банках. Деякі документи дійсно має погодити керівник відділення, але як вам повідомили працівники, був відсутній через нараду, що й також вплинуло на затримку в оформленні документів", - заявили в Ощадбанку.
На лицьовій стороні картки є 16-значний номер – це адреса, за якою вам можуть надсилати гроші на рахунок. Для отримання платежу назвіть відправникові тільки цей 16-значний номер та ПІБ. Якщо у вас хтось запитує інші дані – 3-значний код на звороті картки, код з повідомлення у месенджер, пароль до інтернет-банкінгу або PIN-код:
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.