Дізнався про заборгованість через три роки. Клієнт Сенс Банку закрив депозит, а на нього відкрили кредит: що говорять про ситуацію у фінустанові

Читать на русском

Перед виходом з відділення Сенс Банку клієнт запитував у оператора, чи все у нього закрито, щоб не було жодних питань, адже подальшу співпрацю не планував

Читать на русском
Скарга на Сенс банк
Клієнт через три роки дізнався про заборгованість перед Сенс Банком

Перед виходом з відділення Сенс Банку клієнт запитував у оператора, чи все у нього закрито, щоб не було жодних питань, адже подальшу співпрацю не планував

Клієнт Сенс Банку закрив депозит у 2021 році. Однак лише цьогоріч дізнався про заборгованість. У фінустанові кажуть, що це не махінація і  потрібно якнайшвидше все погасити. У Сенс Банку кажуть, що це в жодному випадку не махінація. Клієнту порадили погасити та закрити подібний договір якнайшвидше. 

Як йдеться у скарзі, яка опублікована на сайті "Мінфіну", у 2021 році клієнт закрив у Сенс Банку депозит. Перед виходом з відділення банку він запитував у оператора, чи все у нього закрито, щоб не було жодних питань, адже подальшу співпрацю не планував. Була відповідь, мовляв, не хвилюйтеся, все добре, ніяких зобов'язань у вас немає.

"У 2023 році зателефонував до технічної підтримки, щоб дізнатися про поточні відсоткові ставки за депозитами. Мені повідомляють, що я маю заборгованість перед банком. Пояснили таке: після закриття депозиту у 2021 році у мене залишилася заборгованість за SMS банкінг (про яку мені ніхто не повідомляв, і я не знав, що маю таку платну послугу). Згодом система банку автоматично, тобто в односторонньому порядку, оформила договір на відкриття, нібито мною, кредиту. І як результат, сума "заборгованості" зростає рік у рік. Схема така — створити приховану заборгованість клієнта банку, на виході сказати клієнту, що він нічого не повинен і відкрити на нього кредит. При цьому не повідомляти клієнта про заборгованість, адже чим довше він не знає, тим більше буде винен. Люди повинні знати, на які ризики йдуть зв'язуючись з вами", - наголошується у скарзі клієнта. 

Реакція банку на скаргу клієнта

У Сенс Банку кажуть, що це в жодному випадку не махінація. Клієнту порадили погасити та закрити подібний договір якнайшвидше. 

"Зі свого боку ми повністю вас розуміємо, адже не дуже приємно отримувати подібні новини. Але це в жодному випадку не махінація. У випадку, коли по картці з'являється прострочена заборгованість, і вона не погашається протягом певного часу, то така заборгованість переводиться в кредит. У вашому випадку така заборгованість виникла через те, що по картці відбулось списання плати за SMS-інформування, через що виник мінус на рахунку. Це технічний кредит, сума заборгованості за яким не збільшується, відсутні відсотки та комісії, але ми рекомендуємо погасити та закрити подібний договір якнайшвидше", - зазначається у відповіді банку.

Про Сенс Банк 

Сенс Банк є одним з найбільших українських банків. Його заснували у 1992 році. З 2001 року здійснював свою діяльність під назвою АТ "Альфа-Банк" та з 2004 року входив до складу приватної міжнародної банківської холдингової компанії з головним офісом у Люксембурзі. У 2022 році ухвалили рішення про відмову від бренду Альфа-Банк, здійснили зміну юридичного найменування банку на АТ "Сенс Банк" та створили новий бренд.

22 липня 2023 року Міністерство фінансів України та Фонд гарантування вкладів фізичних осіб уклали договір купівлі-продажу 100% акцій АТ "Сенс Банк". Він перейшов у власність держави та входить до переліку системно важливих банків України, затвердженим рішенням правління Національного банку України 2023 року.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.