Агресія Росії – це не лише прямий напад на Україну, але й загроза основам світового миру. Нездатність Ради Безпеки ООН зупинити імперіалістичні амбіції свого постійного члена підриває її авторитет та легітимність міжнародного права
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Як би я хотів” — це була та пісня, яка народилася одразу під час нашої першої зустрічі з Артемом. Це вийшло дуже легко, вже в перший день. Так би мовити, терапевтичним способом — ми одразу сублімували успіхи, бо це був якийсь такий стан, коли ця пісня стала зізнанням. Коли ти говориш людині: “Я дійсно бажаю тобі щастя будь-якою ціною, байдуже, чи буду я з тобою. Я хочу, щоб ти була щаслива. Якщо я не та людина, яка зробить тебе щасливою, то я хочу, щоб точно була людина, яка тебе зробить щасливою”.
Чого очікувати від цін на пальне
З 24 по 25 жовтня середня роздрібна ціна газу на LPG в країні зросла на 19 копійок, і зараз становить до 27,11 грн/л, сягнувши дев'ятимісячного максимуму. Останній раз подібні ціни можна було спостерігати у січні цього року. Про це свідчать дані моніторингу Консалтингової групи "А-95".
У мережах ОККО та WOG вартість цього виду пального не зросла, проте ціни на газ на цих АЗС вже майже 28 грн/літр. Наразі вони складають 27,99 та 27,98 грн відповідно.
На пів гривні, до 26,40 грн за літр, збільшила ціни на автогаз мережа АЗС "Укрнафта". На станціях "SOCAR" та "Авантаж 7" автогаз здорожчав на 50 копійок, до 27,99 та 25,45 грн за літр.
Також на пів гривні збільшила ціни мережа Укрнафти. На її станціях ціна на автогаз у середньому складає 26,40 грн/л.
Крім того, на 40 коп./л і 49 коп./л підняли ціни Rodnik і консолідована мережа "Привату" Avias, тобто до 27,59 грн/л і 27,05 грн/л відповідно.
Мережі Ovis, "Рур Груп", "Автотранс", AMIC, KLO, Mango, Marshal, "Кворум" та інші підняли ціни на 0,1-1 грн/л.
Експерт Консалтингової групи "А-95" Артем Куюн назвав основні причини здорожчання автогазу в Україні й наголосив, що подорожчання має комплексний характер. Першою причиною є затори на дорогах.
"Там зараз просто жестяк через навалу пріоритетного агропромислового експорту: паливовоз може чекати на виїзд два тижні. Але якщо запасів дизелю-бензину і автоцистерн, здатних їй возити, в Україні багато, то зі скраплений газом все не так весело. Іншими словами, збій ритмічності імпорту дизель переживає набагато легше ніж LPG", – написав Куюн.
Другою причиною експерт назвав російське пальне та боротьбу з ним. Зазначається, що з 17 жовтня митниця більш детально перевіряє походження нафтопродуктів.
"У частини постачальників з Польщі та країн Балтії необхідних документів очікувано не виявилося. Ще частина обсягів тимчасово випала в абсолютно прозорих виробників. Наприклад, частина європейських та американських заводів не має практики видачі документів у форматі, який тепер вимагає українська митниця", – повідомив Артем Куюн.
Таким чином, гуртові ціни автогазу зросли на 2,2 грн/л у гуртовому секторі за тиждень. Середня роздрібна ціна підросла на 60 копійок.
"Щось сказати щодо більш довгої перспективи поки що важко. З одного боку, ажіотажні настрої можуть ще трохи підняти температуру на ринку, з іншого – оператори за 5-10 днів мають повністю "перетравити" нові вимоги митниці і газу стане більше", – додав експерт.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.