В Ощадбанку відреагували на скаргу чоловіка
Чоловік прийшов до відділення Ощадбанку після роботи. Однак йому не вдалося оплатити за комунальні послуги через збій у системі. Відповідний коментар клієнт залишив 18 вересня під публікацією фінустанови.
Він не зміг оплатити за комунальні послуги через збій у системі Ощадбанку. Також клієнт звернув увагу на довгі черги у відділенні.
"Доброго дня, підкажіть прийшли у відділення після роботи, а заплатити за комунальні послуги не можна, бо позлітали програми. А в касі чоловік 50 стоїть і це вже не перший раз. Коли вже все буде у вас нормально працювати?", - цікавиться чоловік.
В Ощадбанку відреагували на скаргу чоловіка. Там вказують, що іноді можуть виникнути моменти, коли програмне забезпечення не доступне чи оновлюється.
"Шкодуємо, що склалася подібна ситуація та перепрошуємо. Іноді можуть виникнути моменти, коли програмне забезпечення не доступне чи оновлюється. Запевняємо, такі випадки відбуваються досить рідко і ми намагаємося такі ситуації мінімізувати. Та якщо вже так сталося, тоді є декілька варіантів розвитку подій: можна залишитися та дочекатися коли сервіс відновить роботу або звернутися трохи згодом. Є ще варіант оплати через термінал самообслуговування або онлайн. Банк, зі свого боку, постійно акцентує увагу клієнтів на можливості проведення платежів, в тому числі комунальних онлайн через мобільний Ощад чи веб-версію Ощад 24/7. Це зручно, швидко та вигідно, адже комісії нижчі ніж аналогічні операції в касі банку. Також не потрібно втрачати час на візит до банку та перебування в ньому. Не стійте в черзі - платіть онлайн", - пояснили в Ощадбанку.
Як оплатити комунальні послуги на комп’ютері в Ощад 24/7?