Чоловік чотири години не міг додзвонитися до оператора Київстар - реакція компанії

За словами чоловіка, до Київстару неможливо додзвонитись, аби розв'язати проблемне питання

Київстар
Абонент Київстар не може додзвонитися до оператора

Чоловік незадоволений роботою Київстар. Він витратив чотири години, але зв'язатися з оператором так і не вдалось. Відповідну скаргу клієнтка залишила 30 вересня під публікацією компанії.

За словами чоловіка, до Київстару неможливо додзвонитись. Його не влаштовує голосове меню компанії, бо там він дізнався лише купу зайвої інформації. 

"Чому до вас неможливо додзвонитись, щоб розв'язати питання, з живим оператором? Навіщо мені ваше голосове меню, в якому ви нагородили стільки зайвої інформації, що в ній неможливо розібратись? Навіщо ви розказуєте казки, що всі оператори зайняті? Їх просто немає. Я з ранку, вже четверту годину телефоную, а ви мені маячню всяку пропонуєте, тільки не розмову з оператором", - скаржиться чоловік.

Реакція Київстару на скаргу чоловіка

У Київстар відреагували на скаргу чоловіка. Там зазначають, що іноді від великої кількості звернень абонентів лінії підтримки зайняті, але можна скористатися альтернативними каналами. 

"Іноді від великої кількості звернень абонентів лінії підтримки зайняті, тоді ви можете скористатися альтернативними каналами: в голосовому меню (ТОП питання), в системі самообслуговування Мій Київстар, або запитати у Зоряни (вона є в будь-якому зручному каналі: (на сайті й в Viber, Facebook Messenger, Telegram). Також можна зв'язатися з живим оператором через чат у додатку "Мій Київстар", на сайті Київстар, написати у приватні повідомлення нашої сторінки в Facebook", - заявили у Київстар. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube