У Київстар наголошують, що швидкість використання гігабайтів залежить від багатьох факторів
Жінка незадоволена тим, що 20 гігабайтів Київстару ледь вистачає на два тижні. Натомість в іншого оператора такої ж кількості гігабайтів вистачає на чотири тижні. Відповідну скаргу клієнтка залишила 17 вересня під публікацією компанії.
Абонентці Київстару 20 гігабайтів вистачає лише на два тижні. Однак в іншого оператора така ж кількість гігабайтів використовується впродовж чотирьох тижнів й навіть залишаються невикористаними.
"20 Гб Лайфселу вистачало на 4 тижні ще й залишалися невикористані. 20 Гб Київстару ледь вистачає на 2 тижні. То як же це так ? А причина така: у Лайфселу дорожчі. В Київстару - дешевші, тому лише на 2 тижні вистачає. Те на те й виходить. Комерція, бізнес, бабло", - скаржиться жінка.
У Київстар відреагували на скаргу жінки. Там вказують, що швидкість використання гігабайтів залежить від багатьох факторів.
"Швидкість використання залежить від багатьох факторів. Якщо у вашому тарифі доступні Суперсила соцмережі та месенджери чи Суперсила відео на ходу, ви можете підключити одну з них, щоб заощаджувати кількість використаних гігабайтів. Який у вас тариф?", - заявили у Київстар.
Щоб перевірити залишок мегабайт за умовами тарифного плану, наберіть *112#. Перевірити кількість використаних мегабайтів із додаткових пакетів – *252#. Також ви можете скористатися спеціальними програмами і додатками для підрахунку трафіку. Зверніть увагу, що витрату мегабайтів за вашим тарифним планом із великою точністю можна відстежити за запитами.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.