Жінка назвала дії Київстар жлобством
Київстар запропонував жінці знижку 40% на плату за тариф. Вона погодилась, але згодом оператор передумав та надіслав повідомлення з текстом про помилку. Відповідну скаргу клієнтка залишила 24 вересня під публікацією компанії.
Жінка отримала від Київстару повідомлення про знижку на оплату тарифу. Її зацікавила пропозиція, тож вона погодилась, але оператор передумав.
"Що це за жарти такі? Спочатку самі запропонували знижку 40% на три місяці, я звісно скористалася «За вашим номером підключена персональна знижка 40% на плату за тариф. Наступна планова оплата буде знята із застосуванням знижки.Термін дії знижки до 13/12/2024». Все окей. І тут Київстар зрозумів, що погарячкував (дивіться скриншот). Жлобство якесь", - скаржиться жінка.
Оператор надіслав жінці повідомлення про помилкову знижку. Вказується, що знижка відключена, а плата за тариф зніматиметься за стандартними умовами.
"Нещодавно ми помилково надіслали вам повідомлення про можливість отримати знижку на оплату тарифу. На поточний момент знижка відключена, а плата за тариф зніматиметься за стандартними умовами. Щиро перепрошуємо за завдані незручності", - йдеться у повідомленні Київстар.
Варто додати, що повідомлення про знижку від Київстару отримали й інші абоненти. Вони незадоволені тим, що оператор їх обдурив.
У Київстар відреагували на скаргу жінки. Там вказують, що вона отримала помилкове повідомлення щодо знижки.
"Наразі дійсно є складнощі з формуванням помилкових повідомлень. Ми працюємо над компенсаційним пакетом для користувачів, яким надійшло помилкове повідомлення. Будь ласка, дочекайтесь на смс", - заявили у Київстар.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.