Киянин придбав у магазині Київстар телефон та вимагає повернути 4 449 гривень - яким було рішення суду

Чоловік повернув Київстар телефон з вимогою повернути кошти, або замінити на новий товар

Київстар
Чоловік вимагає Київстар повернути 4 449 гривень за телефон, який він придбав з недоліком

Чоловік придбав у магазині Київстар телефон за 4 449 гривень. Однак згодом він помітив, що екран гаджета працює з миготінням. За результатами гарантійного обслуговування заявлені недоліки усунули. Однак від отримання пристрою громадянин відмовився, бо вимагав від продавця повернення коштів або заміну на новий товар. Про це йдеться у рішенні Подільського районного суду Києва, опублікованому 23 вересня 2024 року. 

24.06.2021 року чоловік придбав мобільний телефон марки Xiaomi за 4 449 гривень у магазині ТОВ «СВП ПЛЮС» під торговою маркою «Київстар». Після придбання телефону ним було виявлено його істотний недолік - екран працював з миготінням. Того ж дня телефон було повернуто продавцю та вручено письмову заяву про повернення коштів або заміну на аналогічний товар від 24.06.2021 року. Він отримав відповідь, відповідно до якого телефон було направлено на гарантійне обслуговування до авторизованого сервісного центру. За результатами гарантійного обслуговування заявлені недоліки було усунено. Від отримання телефону громадянин відмовився, бо його заява була спрямована на повернення коштів або заміну на новий товар (у порядку ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів»). Останнім днем виконання його вимоги про надання товару аналогічної марки є 08.07.2021 року, отже станом на дату подання даної позовної заяви (15.09.2021 року) затримку виконання вимоги про надання товару анатомічної марки було здійснено на 69 днів. Рахунок штрафу становить (1%х4 449 гривень)х 69 днів = 3 069 гривень. 

"Заочним рішенням суду від 19.09.2022 позов чоловіка задоволено частково, а саме: розірвано договір купівлі-продажу мобільного телефону марки Xiaomi, стягнуто з ТОВ «СВП ПЛЮС» на його користь 4 449 гривень, сплачених за договором купівлі-продажу телефону від 24.06.2021 року, стягнуто з ТОВ «СВП ПЛЮС» штраф за кожен день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки за період з 08.07.2021 року но 15.09.2021 року у розмірі 3 069 гривень", - вказується у матеріалах справи. 

Яким було рішення суду? 

Суд відмовив чоловіку в задоволенні позову. В ході розгляду справи не знайшли свого підтвердження обставини, на які він посилається як на підставу вимог, а саме, що ТОВ «СВП ПЛЮС» були порушені його права як споживача.

"Оскільки у товарі позивача відсутні усі ознаки істотного недоліку у сукупності, зокрема, відсутня така обов'язкова ознака як повторність виявлення недоліку після його усунення, а також будь-яка із факультативних ознак, за формальними ознаками виявлений недолік не може вважатися істотним, та не може бути підставою для задоволення вимоги щодо заміни товару на інший/аналогічний товар", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube