У ПриватБанку вказують, що доступна кількість переказів на місяць для одного клієнта – 200
Жінка незадоволена лімітами на перекази, які встановив ПриватБанк. Вона погрожує розірванням відносин з банком. Відповідний коментар клієнтка залишила 27 квітня під публікацією фінустанови.
За словами жінки, її донька отримала кошти на картку. Однак під час переказу коштів вона отримала повідомлення від ПриватБанку про перевищення ліміту.
"Я не розумію, які ліміти встановлено для переказів між близькими родичами? Батько присилає дочці гроші на картку. Вона робить переказ частки грошей мені, мамі. Їй прийшло повідомлення, що перевищено ліміт, та вона повинна надати інформацію щодо походження грошей! Раніше такий ліміт був у 30 тисяч гривень. Зараз знизили до 15 тисяч гривень? Чи я нічого не розумію? Якщо так, то я завершу користування ПриватБанком, і дочка перейде до іншого банку", - заявила жінка.
У ПриватБанку відреагували на коментар жінки. Там вказують, що доступна кількість переказів на місяць для одного клієнта – 200.
"Доступна кількість переказів на місяць для одного клієнта – 200. Ліміт суми переказів на місяць для одного клієнта – 150 тисяч гривень. Для деяких визначених категорій клієнтів встановлено ліміт 50 тисяч гривень. В ліміт враховуються як перекази з картки на картку, так і перекази за реквізитами IBAN. В ліміт не враховуються перекази між своїми картками (деталі тут)", - наголосили у ПриватБанку.
Ліміт на надсилання P2P-переказів по Україні можливо збільшити в таких випадках: якщо сума доходу або збережень, що мають легальне походження, перевищує суму ліміту, встановленого НБУ; у рамках зборів на благодійні потреби чи допомогу армії, що для виконання мети передбачає необхідність надсилати кошти третім особам. Як збільшити ліміт при перевищенні суми 150 тисяч гривень:
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.