“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Заступник міністра інфраструктури України Сергій Деркач намагався домовитись із мітингувальниками на кордоні в Дорогуську - ті стверджують, що машини з пальним та гуманітаркою пропускають в Україну безперешкодно
Сергій Деркач, заступник міністра інфраструктури України, заявив, що через блокування вантажівок на польсько-українському кордоні в Україні вже почались проблеми з пальним. Він побував у Дорогуську, де намагався домовитись з мітингувальниками. Ті стверджують, що машини з пальним та гуманітарною допомогою до України пропускають.
Про це стало відомо із публікації видання Polsat News. Сергій Деркач дорогою до прикордонного переходу в Дорогуськ дав брифінг, на якому сказав:
"Якщо протестувальники хотіли викликати енергетичну кризу в Україні, їм це починає вдаватися. Проблеми із пальним вже почалися. Ми працюємо з Міністерством інфраструктури та Єврокомісією, щоб знайти рішення. Ми також просимо уряд Республіки Польща допомогти нам знайти це рішення і якнайшвидше розблокувати цей кордон".
За його словами, заблокований кордон приносить багато фінансових втрат Україні, Польщі та іншим нашим партнерам з Євросоюзу.
"Через польсько-українські прикордонні переходи проходить близько 30 відсотків усього необхідного для нашої енергетики. Коли ці танкери стоять у чергах понад місяць, це створює велику напругу, тиск і велику проблему для наших енергетичних систем. У черзі вантажівок, які чекають, були бензовози, які мали їхати поза чергою. Схожа ситуація і з автомобілями, які перевозять гуманітарну допомогу", - заявив Деркач.
Після брифінгу Деркач виїхав на місце блокування та поцікавився у перевізників про випадки зупинки вантажівок з гуманітарною допомогою, небезпечними матеріалами та цистерн.
Мітингувальники стверджують, що ці обвинувачення - безпідставні. Вони кажуть, що щогодини в Україну пропускають навіть по три комерційні вантажівки. А ті, що везуть паливо, гуманітарну допомогу, продукти з коротким терміном придатності та військові матеріали - проїжджають вільно. Тому причину паливної кризи в Україні, кажуть поляки, треба шукати не тут.
"Українські водії, які чекають, організували систему і саме вони вирішують, яка машина піде наступною. За кілька кілометрів звідси самі українські водії – знаючи, що багато документів підроблені, перевіряють вантажі, які мають проїхати. Часто ці машини звідти сюди не доїжджають, бо зупиняють самі ж українські перевізники, - сказав Пьотр Кшижанкевич, віце-президент Західнопоморської асоціації автомобільних перевізників у Щецині.
Нагадаємо, Президент Володимир Зеленський заявив після саміту Grain from Ukraine, що влада України має план дій щодо владнання ситуації на українсько-польському кордоні, який блокують польські перевізники. Але політика у цьому напрямку має бути виваженою і поспішати не можна. Зеленський вважає, що полякам потрібно трохи часу і ситуація владнається.
Від 6 листопада на українсько-польському кордоні перевізники блокують рух у пунктах пропуску Краковець-Корчова, Рава-Руська-Гребенне та Ягодин-Дорогуськ. А з 23 листопада поляки заблокували для вантажівок четвертий пункт пропуску Шегині-Медика.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.