Історія цієї пісні — доволі трагічна й сумна. Вона була написана ще давно, і це фіт із моїм товаришем, який, на жаль, два тижні тому пішов із життя. На жаль, він не встиг почути фінальну версію пісні.
Заступник міністра інфраструктури України Сергій Деркач намагався домовитись із мітингувальниками на кордоні в Дорогуську - ті стверджують, що машини з пальним та гуманітаркою пропускають в Україну безперешкодно
Сергій Деркач, заступник міністра інфраструктури України, заявив, що через блокування вантажівок на польсько-українському кордоні в Україні вже почались проблеми з пальним. Він побував у Дорогуську, де намагався домовитись з мітингувальниками. Ті стверджують, що машини з пальним та гуманітарною допомогою до України пропускають.
Про це стало відомо із публікації видання Polsat News. Сергій Деркач дорогою до прикордонного переходу в Дорогуськ дав брифінг, на якому сказав:
"Якщо протестувальники хотіли викликати енергетичну кризу в Україні, їм це починає вдаватися. Проблеми із пальним вже почалися. Ми працюємо з Міністерством інфраструктури та Єврокомісією, щоб знайти рішення. Ми також просимо уряд Республіки Польща допомогти нам знайти це рішення і якнайшвидше розблокувати цей кордон".
За його словами, заблокований кордон приносить багато фінансових втрат Україні, Польщі та іншим нашим партнерам з Євросоюзу.
"Через польсько-українські прикордонні переходи проходить близько 30 відсотків усього необхідного для нашої енергетики. Коли ці танкери стоять у чергах понад місяць, це створює велику напругу, тиск і велику проблему для наших енергетичних систем. У черзі вантажівок, які чекають, були бензовози, які мали їхати поза чергою. Схожа ситуація і з автомобілями, які перевозять гуманітарну допомогу", - заявив Деркач.
Після брифінгу Деркач виїхав на місце блокування та поцікавився у перевізників про випадки зупинки вантажівок з гуманітарною допомогою, небезпечними матеріалами та цистерн.
Мітингувальники стверджують, що ці обвинувачення - безпідставні. Вони кажуть, що щогодини в Україну пропускають навіть по три комерційні вантажівки. А ті, що везуть паливо, гуманітарну допомогу, продукти з коротким терміном придатності та військові матеріали - проїжджають вільно. Тому причину паливної кризи в Україні, кажуть поляки, треба шукати не тут.
"Українські водії, які чекають, організували систему і саме вони вирішують, яка машина піде наступною. За кілька кілометрів звідси самі українські водії – знаючи, що багато документів підроблені, перевіряють вантажі, які мають проїхати. Часто ці машини звідти сюди не доїжджають, бо зупиняють самі ж українські перевізники, - сказав Пьотр Кшижанкевич, віце-президент Західнопоморської асоціації автомобільних перевізників у Щецині.
Нагадаємо, Президент Володимир Зеленський заявив після саміту Grain from Ukraine, що влада України має план дій щодо владнання ситуації на українсько-польському кордоні, який блокують польські перевізники. Але політика у цьому напрямку має бути виваженою і поспішати не можна. Зеленський вважає, що полякам потрібно трохи часу і ситуація владнається.
Від 6 листопада на українсько-польському кордоні перевізники блокують рух у пунктах пропуску Краковець-Корчова, Рава-Руська-Гребенне та Ягодин-Дорогуськ. А з 23 листопада поляки заблокували для вантажівок четвертий пункт пропуску Шегині-Медика.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.