У Київстар вказують, що тариф діє не місяць, а 4 тижні, це 28 днів
Абонентка Київстар користується тарифом за 175 гривень. Однак оператор надає послуги не на місяць, а менше. Відповідну скаргу вона залишила 2 листопада під публікацією компанії.
Жінка платить Київстару за тариф 175 гривень. Водночас користується послугами менше ніж місяць.
"Досить, тариф уже 175 гривень та ще й поповнення рахунку не місяць, а менше", - скаржиться жінка.
Інші абоненти також скаржаться на те, що оператор надає пакет послуг не на весь місяць. Наприклад, користувачка 31 жовтня поповнила рахунок на 225 гривень на місяць, але акція підключилася до 27 листопада.
У Київстар прокоментували скаргу жінки. Там вказують, що відповідну модель тарифікації використовують усі оператори. Проте вони пропонують тарифи з різним принципом оплати.
"Таку модель тарифікації використовують усі оператори. Проте ми пропонуємо тарифи з різним принципом оплати. Наприклад, тарифи на умовах договору, Все разом діють місяць. Ви можете вибрати зручну для вас форму обслуговування", - заявили у Київстар.
Також Київстар наголошує, що тариф діє не місяць, а 4 тижні, це 28 днів.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.