ЗМІ: розробники Dark Souls вже давно знають про критичну вразливість, яка дозволяє віддалено зламувати пристрій гравця

Загалом гравці знайшли одразу дві подібні вразливості

ЗМІ: розробники Dark Souls вже давно знають про критичну вразливість, яка дозволяє віддалено зламувати пристрій гравця

Гравець, який раніше виявив проблему, вкрай незадоволений мовчанням розробника. 

Про це пише Videogames Chronicle, – передає Інформатор.

Про саму проблему ми розповідали раніше. Ситуація загалом досить проста – гравець знайшов у всій трилогії Dark Souls уразливість, яка дозволяє стороннім особам запускати код на пристроях інших гравців без їхнього відома. Незадовго після того, як геймер повідомив про проблему Bandai Namco, сервер всіх частин тайтлу відключили до усунення проблеми. 

Тепер з'явилися повідомлення про те, що розробник вже давно знає про таку ситуацію у своїх іграх, але ігнорував проблему. Гравці розповіли  Videogames Chronicle, що загалом в тайтлах серії знайшли щонайменше дві подібні вразливості. Перша – саме та, про яку ми розповідали раніше, а ось подробиці другої поки що не розкриваються, щоб якнайменше людей могли нею скористатися. 

Зазначається, що другу проблему знайшли ще на початку 2020 року. Тоді геймер, який знайшов уразливість, звернувся до Bandai Namco. Розробник тоді пообіцяв, що розгляне ситуацію і все виправить, але й донині нічого не зробив. 

Зазначається, що лише у Dark Souls 3 гравці знайшли близько 100 дрібних невиправлених уразливостей, які можна використовувати для читів та хаків. Ще у грудні гравці передали Bandai Namco весь перелік проблем із пропозиціями щодо їх виправлення. Представники розробника також заявили, що розглянуть усі пункти. Тим не менш, всі вразливості все ще у грі. 

Гравці впевнені, що такі ж проблеми будуть і в Elden Ring, тому що в ній використовуватиметься схожий мережевий код. Варто також зазначити, що експлойт, який дозволяє віддалено запускати код на пристрої іншого гравця, працює і на консолях, а не лише на PC, як раніше. 

Журналісти Videogames Chronicle з'ясували, що у Bandai Namco не вирішили зазначені проблеми одразу з низки причин: виникли труднощі у комунікації офісів Bandai Namco у різних країнах, інформацію врешті-решт не довели потрібним співробітникам.

Гравець, який знайшов експлойт у грі, спочатку хотів викласти подробиці вразливості після того, як виправлять проблему. Через мовчання розробника він тепер має намір оголосити дату, після якої він так чи інакше викладе все до мережі. Все для мотивації Bandai Namco. 

Нагадаємо, що науковець навчив щурів грати в Doom.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

 

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube