Чоловік направляв на адресу Епіцентру вимогу про повернення вартості кондиціонера в розмірі 5 994 гривень, але отримав відмову
Чоловік придбав у Епіцентрі мобільний кондиціонер Valore за 5 994 гривень. Однак згодом помітив недолік, який полягає у зменшенні оборотів вентилятора. Він вимагає повернення коштів за товар та компенсацію у розмірі 10 тисяч гривень. Про це йдеться у рішенні Вишгородського районного суду Київської області, опублікованому 2 грудня 2016 року.
27.06.2016 року чоловік придбав у гіпермаркеті «Епіцентр-К» кондиціонер мобільний Valore VM-MAC-9E1,2-RC за 5 994 гривень, тобто фактично уклав договір купівлі-продажу. 29.06.2016 року він здав товар для встановлення причини недоліку, а саме не зменшення оборотів вентилятора. 29.06.2016 року ТОВ «Епіцентр-К» надало висновок про технічний стан товару та зазначило, що кондиціонер знаходиться у повному робочому стані, але не звернули уваги на недоліки з приводу не зменшення оборотів вентилятора, тобто проігнорували звернення. Крім того, до теперішнього часу кондиціонер йому не повернули.
16.07.2016 року чоловік направив на адресу продавця вимогу про повернення вартості кондиціонера в розмірі 5 994 гривень.12.08.2016 року ТОВ «Епіцентр-К» надало відповідь щодо вимоги, в якій фактично відмовили в повернення коштів, оскільки товар був в експлуатації та не має товарного виду.
Позов чоловіка задовольнили частково. Суд розірвав договір купівлі-продажу кондиціонера мобільного Valore. З ТОВ «Епіцентр-К» на його користь стягнуть сплачені кошти за договором купівлі-продажу кондиціонера мобільного Valore у сумі 5 994 гривень.
"Суд дійшов висновку, що позовні вимоги в частині розірвання договору купівлі-продажу кондиціонера мобільного Valore VM-MAC-9E1,2-RC, від 27.06.2016 року та стягнення сплачених коштів у сумі 5 994 гривень, є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню, оскільки відповідачем порушені вимоги статей 9, 14 ЗУ «Про захист прав споживачів», а саме протягом гарантійного терміну відповідачем не усунені виявлені позивачем недоліки товару та не змінено на такий самий товар, отже гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору. Позивачем суду не надано належних доказів, що підтверджують перенесених ним душевних страждань, їх тривалість, наявність порушення нормальних життєвих зв'язків у результаті саме дій відповідача. Враховуючи наведене, суд вважає позовні вимоги в частині стягнення моральної шкоди не доведеними та такими, що не підлягають задоволенню", - наголосив суд.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.