За словами жінки, у день, коли послуга закінчилася, вона сплатила акційну пропозицію Київстар, послуга підключилася
Жінка скористалася акційною пропозицією та сплатила 3 місяці телепакета Premium від Київстар ТБ. Однак оператор стверджує, що не отримував від неї жодних коштів. Про ситуацію вона розповіла на своїй Facebook-сторінці.
За її словами, у день, коли послуга закінчилася, вона сплатила акційну пропозицію Київстар, послуга підключилася. Зараз їй кажуть, що клієнтка нічого не оплачувала, списали ще 396 гривень, які вона внесла на телефон уже як абонплату за телефон.
"Ніколи не користуйтесь акційними пропозиціями від Київстару. Взагалі, настав час міняти контору. У грудні повелася та сплатила 3 місяці телепакета Premium від Київстар ТБ. Оплата є успішною, але компанія стверджує, що не отримувала від мене жодних грошей. То був день, коли послуга закінчилася, я сплатила акційну пропозицію, послуга підключилася. Зараз мені кажуть, що я нічого не оплачувала, списали ще 396 гривень, які я внесла на телефон уже як абонплату за телефон. Абонплата 375 гривень/місяць. За один день за браком суми списують по 20 гривень. Це вже другий кидок із підключення Київстар ТБ. Я думала, що вони виправились. Але ж ні. Вбиває те, що я надсилаю скриншот платіжки і компанія навіть шукати нічого не хоче. У Київстар завжди винен клієнт. У таких випадках підключайте банк. Тепер шукатиме гроші ПриватБанк, а там доведеться вже підтверджувати документально. Апгрейд. Мені знадобилося аж три години, щоб змусити прийняти заявку до бухгалтерії на розшук грошей + ще годину писанини електронними поштами. Як з’ясувалося, система зняла гроші, але не зарахувала на рахунок. При цьому мені три години доводили, що грошей я не переказувала. На платіжки вони просто плескали очима і не могли нічого пояснити. Сподіваюся, що у компанії вистачить сумління зарахувати суму на рахунок. Висновок. Київстар краде гроші на акційних пропозиціях Київстару ТБ. Ніколи не беріть у них послугу", - поділилася жінка.
У Київстар попросили вибачення за ситуацію. Клієнтку попросили написати в приватні повідомлення спільноти та пообіцяли розібратися. Вона вказала, що на це "листування" витратила 4 години. Тільки четвертий менеджер прийняв заяву про пошук коштів. Банк надіслав повідомлення, що гроші отримані оператором. Вона чекає зарахування суми на абонентський рахунок.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.