Абонентка Київстар незадоволена тим, що оператор розв'язує всі проблеми шляхом підвищення тарифів
Київстар розв'язує всі технічні проблеми шляхом підвищення тарифів. Абонентка цікавиться, за що купуватимуть генератори, якщо більшість клієнтів піде. Відповідний коментар вона залишила 12 січня під публікацією компанії.
Абонентка Київстар незадоволена тим, що оператор розв'язує всі проблеми шляхом підвищення тарифів. Тому вона цікавиться, за що компанія купуватиме генератори, коли більшість клієнтів від них піде.
"А якщо більшість піде з Київстару, за що будете купляти генератори? І ще. А межа підвищення існує у Київстару на далі? Чи усі технічні ваші проблеми вирішуватимуться підвищенням тарифу? Раніше так не було", - скаржиться жінка.
У Київстар відреагували на скаргу жінки. Там нагадали, що інвестували в енергостійскість мережі понад 1,9 млрд грн.
"В енергостійкість мережі компанія інвестувала понад 1,9 млрд грн. Наразі вартість на всі послуги та товари зростає. Наприклад: загальна інфляція в країні склала 8% пальне виросло в ціні на 3,2% (у 2024 році заправили в генератори 2 млн, 59 тис. літрів пального, продукти у середньому подорожчали на 10%, ліки на 14%, електроенергія зросла на 63,6%, комунальні послуги на 18,6%. При цьому ви платите за той самий обсяг послуг або товарів за більшою ціною. Послуги ж телекомоператорів зросли всього на 4,8%, але разом зі зміною вартості абонентам додається більше послуг та можливостей", - заявили у Київстар.
Також у компанії зазначили, що діють виключно в межах чинного законодавства. Тарифи на послуги, які не підлягають державному регулюванню, встановлюються та можуть змінюватися операторами самостійно. Відповідне право закріплене Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг (затверджено постановою Кабінету міністрів України від 11 квітня 2012 року № 295). Інформацію можна перевірити на офіційному сайті оператора за посиланням.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.