В Ощадбанку відреагували на коментар жінки
Жінка зробила помилку в реквізитах під час оплати. Вона намагалась подати заявку до Ощадбанку на повернення коштів, але не може цього зробити це онлайн. Відповідний коментар клієнтка залишила 28 липня під публікацією компанії.
За словами жінки, вона припустилась помилки в реквізитах під час оплати. Клієнтка Ощадбанку намагалась онлайн повернути кошти, але їй не вдається.
"Чому я не можу онлайн подати заявку на повернення коштів? Зробила помилку в реквізитах під час оплати і тепер не повертають гроші", - цікавиться жінка.
В Ощадбанку відреагували на коментар жінки. Там вказують, якщо при оплаті послуг вона припустилась помилки в реквізитах, подати заявку онлайн на повернення коштів, немає можливості.
"Якщо при оплаті послуг ви припустилися помилки в реквізитах, подати заявку онлайн на повернення коштів, на жаль, немає можливості, та вам потрібно звернутися у відділення банку для написання відповідної заяви. Деталі написання заяви працівники повідомлять у відділенні", - заявили в Ощадбанку.
АТ «Ощадбанк» пропонує клієнтам можливість сплачувати платежі на договірних умовах наступними каналами банку: каса Ощадбанку; інформаційно-платіжні термінали самообслуговування; WEB-банкінг/Mobile-банкінг «Ощад 24/7». Як отримати послугу прийому платежів:
Між суб’єктом господарювання та АТ «Ощадбанк» укладається договір щодо розрахунково-касового обслуговування з приймання платежів від фізичних осіб та суб’єктів господарювання:
Комісійна винагорода банку може сплачуватись або тільки платником, або тільки отримувачем, або може бути розподілена між платником та отримувачем відповідно до отриманих послуг. Тарифні умови:
Тарифи щодо приймання платежів на користь суб’єктів господарювання, з якими укладені договори з приймання платежів наступні: