Єврокомісія закликала Meta та Google змінити пошукові алгоритми: що відомо і до чого тут росія та Білорусь

На даний момент часто контент незалежних журналістів з рф і Білорусі не доходить до своєї цільової аудиторії і це викликає проблеми у журналістів

Meta, Facebook, Вєра Юрова
Meta закликали змінити алгоритми видачі опозиційного контенту в росії та білорусі

У Єврокомісії заявили, що корпорації Google і Meta не мають просувати російську та білоруську пропаганду. Європейські чиновники закликали компанії змінити алгоритми для того, аби збільшити охоплення опозиційних ЗМІ в цих країнах. Відповідна заява була зроблена на тлі скарги білоруських незалежних журналістів, які заявили, що контент направлений проти самопроголошеного президента Білорусі Олександра Лукашенко не доходить до цільової аудиторії.

Про це з посиланням на заяву заступника голови Єврокомісії Вєри Юрової пише Financial Times. Вона хоче, аби Google, Meta та інші технологічні гіганти допомогли незалежним опозиційним ЗМІ у Білорусі та росії в просуванні їх матеріалів у агрегаторах новин.

За даними видання, білоруських опозиційних журналістів влада країни змусила її залишити та відкрила справжнє переслідування за їх публікації. Проте, контент, який створювали журналісти, часто так і не доходив до аудиторії через пошукові алгоритми, які використовуються Google, Meta та іншими компаніями.

За словами співрозмовників FT, Юрова у грудні 2023 року вже розповідала про свої побоювання президенту Google з глобальних питань Кенту Вокеру. У травні вона мала бесіду з генеральним директором Google Сундаром Пічаї. Чиновниця виокремила ще одну проблему, а саме неможливість незалежних ЗМІ росії, які працюють на платформі YouTube та розміщують на ній контент, з цього заробляти. У Google поки що не коментували цю ситуацію, окрім відповіді, що у корпорації "докладають усіх зусиль, щоб створювати продукти та забезпечувати дотримання політики таким чином, щоб не брати до уваги політичні погляди".

Єврокомісія закликала Meta пояснити, як в компанії борються проти сексуальних домагань

Європейська Комісія на початку грудня 2023 року вимагала від компанії Meta надати до 22 грудня детальні роз'яснення щодо заходів, які вживаються для запобігання сексуальним домаганням до неповнолітніх. Цей запит від Єврокомісії є частиною зусиль щодо впровадження Акту ЄС про цифрові послуги, який вимагає від соціальних мереж аудиту своєї діяльності, оцінювання ризиків поширення дезінформації та запобігання просуванню шкідливого контенту через алгоритми. Аналогічні запити також отримали інші компанії, зокрема, TikTok.

Єврокомісія проти збору даних користувачів

Європейська рада із захисту даних (EDPB) підтримала рішення Норвегії про заборону збору персональних даних користувачів компанією Meta для рекламних цілей на Facebook та Instagram. Ця заборона була спочатку прийнята Норвезьким агентством із захисту даних. Такі радикальні дії пояснюються надмірним стеженням за користувачами, що і не сподобалось регулятору. Тепер заборона розповсюджується на всі 30 країн Європейського Союзу та Європейського економічного простору. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube