Цукерберг анонсував цю зміну ще у листопаді
Соцмережа Threads отримала довгоочікуване оновлення. Тепер там з’явилися теми з можливістю пошуку, що схоже на гештеги. Таким чином компанія Meta продовжує конкурувати з X (Twitter).
Про це повідомляє Engadget. Компанія додала теги з можливістю пошуку, щоб полегшити людям пошук цікавих для них тем.
Відомо, що Марк Цукерберг анонсував цю зміну ще минулого місяця, а тепер вона доступна всім користувачам. Водночас додавати до одного допису можна лише одну тему, тому користувачам доведеться добре подумати. Крім того, сама соцмережа пропонуватиме на вибір теги та статистику про те, скільки людей використали той чи інший.
Функція доступна зі знаком #, але її не варто плутати із гештегами в X. За словами керівника Instagram Адама Моссері, теги Threads можуть містити пробіли та спеціальні символи.
Після запуску Threads користувачі просили додати теги, адже вони були популярною функцію у Twitter. Втім, із нововведенням Meta не поспішала, адже в Instagram теги могли використовувати для поширення дезінформації та різного проблемного контенту. Водночас компанія наклала обмеження на пошук “потенційно чутливого” контенту у Threads.
Нещодавно стало відомо, що корпорація Meta вимкне функцію відправлення повідомлень з однієї соціальної мережі до іншої: з Instagram до Facebook та зворотно. Зміни наберуть чинності з середини грудня 2023 року. Чати, які користувачі розпочали вести таким способом, будуть лише для читання, у них не можна буде взаємодіяти.
А ще раніше європейські регуляторні органи закликають оштрафувати корпорацію Meta за спробу введення платної підписки у соцмережах Facebook та Instagram. Європейський центр цифрових прав (noyb) вимагає від Австрійського органу захисту даних DPA припинити ймовірні порушення компанії. Членам організації не подобається, що підприємство Марка Цукерберга стягує "плату за конфіденційність" у розмірі до 250 євро на рік.
Крім того, іспанські 83 медіа, а також найбільші видання країни об'єднались в ініціативі стягнути з Марка Цукерберга 550 мільйонів доларів. У Reuters писали, що компанія, ймовірно, порушила правила захисту даних ЄС з 2018 по 2023 рік. ЗМІ скаржаться на те, що вона не може забезпечити добросовісну конкуренцію та прозорі правила на рекламу ринку.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.