Агресія Росії – це не лише прямий напад на Україну, але й загроза основам світового миру. Нездатність Ради Безпеки ООН зупинити імперіалістичні амбіції свого постійного члена підриває її авторитет та легітимність міжнародного права
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Як би я хотів” — це була та пісня, яка народилася одразу під час нашої першої зустрічі з Артемом. Це вийшло дуже легко, вже в перший день. Так би мовити, терапевтичним способом — ми одразу сублімували успіхи, бо це був якийсь такий стан, коли ця пісня стала зізнанням. Коли ти говориш людині: “Я дійсно бажаю тобі щастя будь-якою ціною, байдуже, чи буду я з тобою. Я хочу, щоб ти була щаслива. Якщо я не та людина, яка зробить тебе щасливою, то я хочу, щоб точно була людина, яка тебе зробить щасливою”.
Зокрема, українці дивляться контент про подорожі
Державна агенція розвитку туризму (ДАРТ) проаналізувала, як українці планують свої поїздки. Результати дослідження показали, що насамперед наші громадяни беруть до уваги поради друзів та родичів, які проживають в Україні.
Про це повідомляє Інформатор з посиланням на прес-службу ДАРТ.
Наступним інструментом для планування подорожей українці вважають соцмережі. На третьому – поради друзів та родичів, які проживають за кордоном. На четвертому – YouTube-контент про подорожі, на п'ятому – телепрограми про подорожі.
"Серед 30% респондентів, які обрали соцмережі як головну допомогу при прийнятті рішення про подорож, найпопулярнішим джерелом інформації виявився Facebook. Що старші люди, то частіше його використовують. Якщо серед людей у віці 15-24 таких лише 31%, то у категорії 35-44 їх вже 84%, а у категорії 55-64 – 87%», – йдеться у повідомленні.
Instagram як інструмент для планування подорожей використовує насамперед молодь: у віці від 15 до 25 років – 84%, від 25 до 34 – 58%, у віці 55-64 – всього 22%.
Найменш популярними для планування подорожей виявилися Tik Tok та Twitter. Українці майже не використовують їх для того, щоб надихатися на нові поїздки.
До речі, іноземці більш виважено та економно планують свої подорожі. Перші три фактори, на які вони звертають увагу, це - доступність локації, обраної для подорожі, вартість перельоту, проживання та погодні умови. Також важливою є для них різноманітність заходів для дозвілля.
Нагадаємо, скільки грошей витрачали туристи в Україні у 2021 році.
Крім того, куди найчастіше літали та їздили українці у 2021 році.
Також Інформатор писав, скільки заробила Україна на туризмі у 2021 році.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.