Як правильно оформити скаргу про порушення мовного закону
В Україні з 16 липня почали діяти нові норми Закону про мову

В Україні з 16 липня почали діяти нові норми Закону про мову
До Уповноваженого із захисту державної мови надходить велика кількість скарг про порушення мовного закону. Проте, значна частина з них, що надходять електронною поштою, не містить достатньої інформації для належного реагування.
Про те, як правильно оформити скаргу, розповів мовний омбудсмен Тарас Кремінь, - передає Інформатор.
Так, відсутність у зверненні даних про заявника, як того вимагає Закон, унеможливлює розгляд скарги. А відсутність інформації про порушника часто унеможливлює комунікацію з ним для усунення порушення та застосування передбачених Законом санкцій.
Тому, щоб прискорити швидкість та підвищити якість розгляду всіх скарг та, у разі підтвердження порушення, застосувати належні санкції, звернення має обов’язково містити таку інформацію:
- прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання особи, викладено суть скарги;
- письмова скарга повинна бути підписана заявником із зазначенням дати;
- в електронній скарзі також має бути вказана електронна поштова адреса, на яку заявникові можуть надіслати відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним;
- застосування підпису під час надсилання електронного звернення не вимагається.
До слова, повідомити про порушення Закону “Про забезпечення функціонування української мови як державної” можна на електронну скриньку lyst@mova-ombudsman.gov.ua.
Нагадаємо, в Україні фіксують рекордну кількість скарг про порушення мовного закону в інтернеті.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.
Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.