“Я готовий на все заради миру в Україні. Якщо завтра Україну приймуть до ЄС та НАТО, я більше не потрібний. Але поки цього не буде, я захищатиму свою країну”
"Це був такий час, коли всі записувалися до тероборони, і були великі черги. Я попросив зайняти мені місце в черзі, щоб я зміг записатися"
Всі ми інколи вдаємо, що все добре, хоча по факту ні. В такі моменти твоє тіло ніби онімівше від душевного болю хоче втекти кудись на вулицю, де холодно і вогко, бо тільки там твій внутрішній стан співпадає з тим що назовні. Задихаючись, ти кричиш в пустоту про те, як тобі погано.
Першими польоти відновлять лоукостери, впевнений експерт
У випадку запуску цивільної авіації вартість перельотів буде вищою ніж до початку вторгнення через вищі витрати на страхування. Про це “Інформатору” розказав експерт з авіаційної галузі Анатолій Храпчинський. За його словами, легше поновити польоти буде лоукостерам.
"Авіакомпанія розуміє, що кожен літак у неї застрахований. Якщо він літає в зону бойових дій, то це інше страхування, інші розцінки", - розповів в інтерв'ю "Інформатору".
Раніше в Офісі президента заявляли про можливість запуску цивільної авіації коли буде "повністю закрите небо від впливу російських ракетних і дронових атак. На думку Храпчинського розпочати перельоти легше буде компаніям-лоукостерам.
"Насправді лоукостери більш пристосовані до цього. У них вже вибудована оперативна робота. Приземлились, швиденько все зробили й полетіли. І це насправді буде набагато краще працювати, тому що літак не залишається на території України, тобто він не може бути уражений ракетними засобами", - каже експерт.
У листопаді аеропорт "Бориспіль" підписав меморандум з американською інфраструктурною консалтинговою компанією АЕСОМ, яка займається відновлювальними роботами. Ця компанія брала участь у післявоєнній відбудові в Іраку, Афганістані та Боснії, а також у відновленні після стихійних лих у Непалі, Гаїті, Японії, Індонезії та країнах Карибського басейну.
А нещодавно на спеціалізованих HR-ресурсах з'явилися об'яви про пошук персоналу для "Борисполя". Так, аеропорту потрібні інженери з передпольотного інформаційного обслуговування центру організації та контролю польотів (диспетчери), адміністратори з обслуговування пасажирів, інженери з радіолокації та навігації, перекладачі, рятувальники, та навіть мийники літальних апаратів.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.