"Президент чітко дав зрозуміти обом сторонам: якщо прямий діалог не розпочнеться в найкоротші строки, то США мають піти з цього конфлікту - що б це не означало..."
Робота "100 років" за віршем видатного українського поета Василя Стуса нагадує про тривалу боротьбу українців за свободу, сильний дух нашого народу, що не був зломлений попри найтяжчі випробування.
Клієнтка ПриватБанку обурена через доларові купюри з відділення
Клієнтка ПриватБанку поскаржилася на доларові купюри, які вона отримала у відділенні фінустанови. У ПриватБанку відповіли на скаргу. Експерти пояснили, що можна робити в таких випадках.
Такий відгук з'явився на порталі Мінфін. За словами клієнтки, вона оформила в ПриватБанку картку для знання доларів. Заздалегідь робиться запит на певну суму, а потім гроші видаються на касі. Проте купюрами, які видали в банку, жінка лишилася незадоволена: вона зазначила, що це долари старого зразку, які чимало обмінників навіть не хочуть приймати. Коли ж знаходяться ті, хто візьме такі купюри, каже жінка, то це буде -10% від курсу.
При цьому клієнтка скаржиться, що немає жодної можливості якось дізнатися заздалегідь про наявність потрібних купюр у відділенні. Коли жінка прийшла до ПриватБанку, їй сказали, що долари нового зразка не з'являлися і не будуть з'являтися.
"Навіть на ринку люди, які стоять і міняють гроші, не захотіли приймати долари який видає даний банк або ж вони готові їх поміняти, але зовсім по-іншому курсу дзвонити в банк писати немає жодного сенсу у них немає вибору купюри грошей я не знаю як банк обслуговує валютних клієнтів з таким ставленням", - поскаржилася жінка.
У ПриватБанку відповіли на цю скаргу клієнтки. Експерти перепросили за незручності. Проте вони додали, що у банківських відділеннях видаються ті купюри, які були перевірені касиром та надалі інкасацією.
"На жаль, окремо замовити купюри певного року, або номіналу немає можливості. У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати", - зазначили в ПриватБанку.
Раніше клієнтка ПриватБанку поскаржилася на картку "Юніора". За словами жінки, на рахунок її доньки перерахували велику суму. Коли ж матір намагалася зняти кошти, то виявилося, що стоїть ліміт: з цієї картки не можна було зняти більш ніж 50 тисяч гривень на місяць. У ПриватБанку зазначили, що в разі потреби знімати більшу суму, варто оформити картку для виплат.
Також повідомлялося, що громадянин не зміг оформити картку "єПідтримка" в кількох банках. Відмовляли йому через відсутність смартфона та електронного підпису. В результаті чоловік звернувся зі скаргою до Верховного Суду. Проте там йому відмовили, оскільки ця справа повинна вирішуватися в цивільному порядку. Тепер чоловіку доведеться знову звертатися з позовом, але вже до іншого суду.
Нагадаємо, шахраї використали кошти з картки жінки, яка перебуває за кордоном, - як ПриватБанк повертатиме гроші.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.