"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
"І поки весь світ чекає на диво від Трампа, дай Бог, ми з вами маємо не чекати, ми маємо не втрачати стійкості. Ми маємо пахати. Треба працювати кожен день, всім народом на стійкість всієї держави. Порізно виграти у цій битві просто неможливо"
Сонце увійде в активний і заповзятливий знак Стрільця: підвищиться наш ентузіазм, енергійність, бажання діяти, змінювати своє життя
Артист презентував нове музичне відео «7000 АЛЛО» у якому постав у стильних образах, зовсім незвичних для свого іміджу. Ця робота стала фундаментом для нового творчого напрямку виконавця.
Жінка з дитиною залишились без коштів
Клієнтка Приватбанку поскаржилась на те, що невідомі розрахувались в супермаркеті Сільпо її карткою, в той час, коли сама жінка перебуває за кордоном. Шахраї закупилися на 10 300 грн.
Відповідний допис з'явився на сайті Minfin. Жінка повідомила, що із-за того, що картку з залишками коштів заблокували, вона залишилася без грошей і з дитиною. А відновити картку можна тільки за власної присутності.
"Подала заявку на шахрайство. Відповіли, що цю операцію здійснено в мережі іншого банку, суму списано з картки. Розгляд до 120 днів. Але почитавши відгуки на будь яких сайтах щодо шахрайства, кошти не повертають", - написала клієнтка Приватбанку.
Представники банку пояснили, що правила оскарження транзакцій строго регламентовані платіжною системою. Спочатку платіжна система надає 15 днів для мирного вирішення ситуації між платником і магазином/банком, в якому була операція. Якщо це неможливо, то потрібно відкривати спір, який буде розглядатися до 120 днів.
"Ви можете звернутися до одержувача коштів і запросити повернення. У разі, якщо одержувач відмовить на ваше прохання, то з нашого боку буде відкрито спір. Дійсно, він буде розглядатися в термін до 120 днів. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи", - надали відповідь у банку.
В коментарях під дописом один з користувачів пояснив, що в таких випадках потрібно одразу звертатися в службу підтримки мережі Сільпо.
"Якщо Сільпо відразу б скасували замовлення зроблене шахраями, то гроші вам би повернули. Якщо Сільпо не отримало інформацію вчасно і віддала замовлення на цю суму, то Сільпо впиратиметься і не повертатиме вам гроші. Я думаю це було онлайн замовлення. Якщо це не онлайн замовлення і вашу картку якось дублювали та сплатили товар на касі дублем вашої картки, то можете передати привіт безпечникам Приватбанку", - пояснив коментатор.
У Приватбанку клієнтам пояснюють, що робити для захисту своїх коштів на картці:
Нагадаємо, раніше Інформатор повідомляв, що клієнт Приватбанку поскаржився на нарахування скажених відсотків за закритим кредитом: що відповів банк.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.