"Напевно, треба було робити діалог. Завжди треба комунікувати. Найважливіше зараз — це те, що є законопроєкт. Він зареєстрований. Я думаю, що за нього проголосують. Я хочу, щоб це відбулося"
«Яблучко» — це також пісня обʼєднання. Її слухають, які знають як це — чекати. Ті, хто знає — як це боронити. Люди, які понесли втрати, але не втратили віри. Вона не дає інструкцій і не вимагає рішень. Вона просто тримає — і відкриває здатність бачити серцем. Бачити однозначно, без сумнівів. Як на долоні.
«Яблучко» — це також пісня обʼєднання. Її слухають, які знають як це — чекати. Ті, хто знає — як це боронити. Люди, які понесли втрати, але не втратили віри. Вона не дає інструкцій і не вимагає рішень. Вона просто тримає — і відкриває здатність бачити серцем. Бачити однозначно, без сумнівів. Як на долоні.
Жінка з дитиною залишились без коштів
Клієнтка Приватбанку поскаржилась на те, що невідомі розрахувались в супермаркеті Сільпо її карткою, в той час, коли сама жінка перебуває за кордоном. Шахраї закупилися на 10 300 грн.
Відповідний допис з'явився на сайті Minfin. Жінка повідомила, що із-за того, що картку з залишками коштів заблокували, вона залишилася без грошей і з дитиною. А відновити картку можна тільки за власної присутності.
"Подала заявку на шахрайство. Відповіли, що цю операцію здійснено в мережі іншого банку, суму списано з картки. Розгляд до 120 днів. Але почитавши відгуки на будь яких сайтах щодо шахрайства, кошти не повертають", - написала клієнтка Приватбанку.
Представники банку пояснили, що правила оскарження транзакцій строго регламентовані платіжною системою. Спочатку платіжна система надає 15 днів для мирного вирішення ситуації між платником і магазином/банком, в якому була операція. Якщо це неможливо, то потрібно відкривати спір, який буде розглядатися до 120 днів.
"Ви можете звернутися до одержувача коштів і запросити повернення. У разі, якщо одержувач відмовить на ваше прохання, то з нашого боку буде відкрито спір. Дійсно, він буде розглядатися в термін до 120 днів. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи", - надали відповідь у банку.
В коментарях під дописом один з користувачів пояснив, що в таких випадках потрібно одразу звертатися в службу підтримки мережі Сільпо.
"Якщо Сільпо відразу б скасували замовлення зроблене шахраями, то гроші вам би повернули. Якщо Сільпо не отримало інформацію вчасно і віддала замовлення на цю суму, то Сільпо впиратиметься і не повертатиме вам гроші. Я думаю це було онлайн замовлення. Якщо це не онлайн замовлення і вашу картку якось дублювали та сплатили товар на касі дублем вашої картки, то можете передати привіт безпечникам Приватбанку", - пояснив коментатор.
У Приватбанку клієнтам пояснюють, що робити для захисту своїх коштів на картці:
Нагадаємо, раніше Інформатор повідомляв, що клієнт Приватбанку поскаржився на нарахування скажених відсотків за закритим кредитом: що відповів банк.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.