У разі онлайн-покупок, гарантійний строк обчислюється починаючи від дня передачі товару споживачеві
На харчових продуктах інформація про кінцевий термін споживання обов’язково зазначається на етикетці, а всі інші товари мають гарантійний строк. Про нюанси захисту прав споживачів повідомляє Держпродспоживслужба.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про захист прав споживачів» гарантійний строк – це термін, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг.
Держпродспоживслужба нагадує споживачам деякі правила, що регламентуються, Законом України «Про захист прав споживачів»:
“Водночас нагадуємо, що вимоги споживача розглядаються після пред’явлення ним розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу. Якщо ви вважаєте, що ваші права споживача порушено - звертайтесь до Держпродспоживслужби або до її територіальних органів”, - зазначає Держпродспоживслужба.
За наявності інформації про порушення ваших прав, можна направити офіційне звернення в Держпродспоживслужбу зручним для вас способом: