В Укрзалізниці пояснили, чому в додатку неможливо купити квитки на поїзд Київ-Перемишль

За словами чоловіка, бронювання квитків у додатку Укрзалізниці відбувається по 10 хвилин

Укрзалізниця
Укрзалізниця про купівлю квитків на поїзд Київ-Перемишль

Чоловік вирішив придбати у додатку Укрзалізниці квитки на поїзд Київ-Перемишль. Однак не зміг цього зробити. Відповідний коментар він залишив 9 липня під публікацією компанії.

За словами чоловіка, бронювання квитків у додатку Укрзалізниці відбувається по 10 хвилин. Завантаження інформації триває по 1 хвилини. 

"Добрий день. Підкажіть, будь ласка, чому в додатку неможливо купити квитки на поїзд Київ-Пасажирський-Перемишль? Бронювання квитків відбувається по 10 хвилин. Завантаження інформації триває по 1 хвилини. І це не питання швидкості інтернету. Дякую", - зазначив чоловік. 

Реакція Укрзалізниці

В Укрзалізниці відреагували на коментар чоловіка. Там вказують, що о 08:00 квитки відкриваються одночасно у всіх каналах продажу, і в цей момент на систему одночасно заходять тисячі пасажирів, які теж оновлюють сторінку щосекунди та прагнуть встигнути першими. Навантаження шалене, конкуренція – теж. Квитків фізично обмежена кількість, а охочих – у рази більше.

"Програмна система не віддає комусь перевагу – все вирішується швидкістю кліків. Якщо ж на момент стабілізації роботи застосунку квитків уже немає, радимо скористатися функцією автоматичного викупу квитка – її можна активувати після верифікації акаунта через "Дію". Це дасть змогу системі самостійно викупити квиток, щойно він з’явиться у продажу. Ми постійно працюємо над оптимізацією системи, однак значним фактором залишається величезний попит в літній сезон та обмежений інфраструктурний ресурс залізниці у період воєнного стану", - заявили в Укрзалізниці. 

Моніторинг квитків з можливістю автовикупу 

Раніше ми писали, що для користувачів додатка Укрзалізниці, авторизованих через Дія.Підпис, доступний моніторинг двох типів: моніторинг на поїзди, які вже у продажу (з можливістю відстежувати наявність конкретних місць); моніторинг на напрямки (з можливістю відстежувати появу в продажі поїздів між обраними містами).

У випадку моніторингу конкретного поїзда також можливо увімкнути функцію автоматичної купівлі квитків. Для цього треба внести дані пасажирів та оплатити замовлення: при активації функції одразу відбуватиметься зняття коштів, а у випадку, якщо моніторинг буде скасований або потрібні квитки не знайдуться, кошти повернуться на картку автоматично.

Коли необхідні квитки будуть знайдені, користувачі отримуватимуть пуш-сповіщення у застосунку (тож перевірте, чи вони увімкнені в налаштуваннях вашого профілю). Якщо активована функція автовикупу, то користувачам приходитиме пуш-сповіщення про вже викуплені квитки.

Слідкуйте за нами у Telegram

Image
Оперативні новини та разбори: Україна, світ, війна

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube