В Укрзалізниці відреагували на коментар жінки
Жінка тривалий час не могла пройти верифікацію. Згодом їй вдалось, але це не допомогло придбати квитки на потяг до Хелму. Відповідний коментар вона залишила 4 червня під публікацією компанії.
За словами жінки, вона тривалий час не могла пройти верифікацію. Навіть, коли це їй вдалось, то квитки на потяги Укрзалізниці вже розкупили.
"Нарешті після чотирьох днів спроб вдалося пройти верифікацію, але в 09:00 так і не вдалося купити квитки на Хелм, який би не вибрала квиток, навіть верхній біля туалету, весь час писало "хтось уже купив". Сотні місць на очах зникли і все. Як можна це пояснити? Досвід покупки квитків у мене великий - десятки разів все вдавалося і туди і назад. В чому справа Укрзалізниця?", - цікавиться жінка.
В Укрзалізниці відреагували на коментар жінки. Там вказують, що у моменти високого попиту місця можуть "зникати" буквально на очах.
"У моменти високого попиту місця можуть "зникати" буквально на очах. Це відбувається через те, що квитки, які додають у кошик, резервуються на 15 хвилин — щоби пасажир встиг без поспіху завершити оплату. Протягом цього часу інші користувачі бачать ці місця як доступні, але система вже тримає їх за тим, хто зробив резерв. Лише після оплати місце остаточно зникає з продажу. Такі ситуації часто трапляються на популярні напрямки, зокрема на міжнародні рейси", - заявили в Укрзалізниці.
Дія.Підпис — це кваліфікований електронний підпис, який можна активувати за секунди в застосунку Дія. Для цього потрібно мати хоча б один з біометричних документів у Дії: ID-картку, закордонний паспорт або посвідку на проживання. А далі:
Як верифікувати акаунт з Дія.Підписом під час купівлі квитка:
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.