“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Багато українських мереж має запас на 20-25 днів
Директор консалтингової групи “А-95” Сергій Куюн відзначив, що в Україні останніми днями знижуються ціни на пальне. Це він пояснює великими запасами палива, які зробили українські мережі АЗС. Про це інформатору стало відомо з повідомлення Сергія Куюна у Facebook.
“Трохи гарних новин! Внаслідок динамічних постачань ціни падають. Багато українських мереж має запас на 20-25 днів. Підготовка до антиросійського ембарго на нафтопродукти триває!” - написав Сергій Куюн.
Вартість пального на українських АЗС від початку 2023 року лише зменшувалась. Про це свідчать дані порталу Мінфін. Так, середня ціна літра дизелю з кінця 2022 року опустилась на 1,25% до 54,45 грн, бензину "А–95" – на 2,2% до 50,86 грн за літр, а скрапленого газу – на 4% до 28,26 грн за літр. Зменшення вартості пального в роздрібних мережах пов'язане з падінням гуртових цін. За даними моніторингу консалтингової групи "А-95" в період з 6 січня по 13 січня вартість дизелю та бензину для гуртових покупців, якими зокрема є АЗС, опустилась на 3 грн/л і 2,25 грн/л, відповідно. Зараз середня ціна дизпального у гурті становить 45 грн за літр, а бензину "А-95" – 43 грн за літр.
Європа готується до другої хвилі ембарго на російську нафту, яке запрацює з 5 лютого. Воно передбачає відмову від імпорту усіх російських нафтопродуктів. Ситуація на ринку пального досить напружена. Через те, що Україна стала частиною ринку пального Європи, їй теж потрібно готуватися до можливої "турбулентності".
Німеччина обнулила російський енергетичний імпорт. Але тепер націоналізований владою НПЗ "Роснафти" у місті Шведт у січні буде завантажений на 50%, а що буде у лютому – ще невідомо. Це впливає й на інші країни. До прикладу, Польщу, яка "закриває" свої західні регіони саме німецьким дизелем. Тож, все більше уваги буде прикуто до перевалювального комплексу Baltchem у Щецині, що майже на кордоні з Німеччиною. Як нещодавно з’ясувалося, його ще влітку придбала українська компанія "Укрпалетсистем", відома також як UPG. Зараз перевалка працює виключно на український ринок, забезпечивши у грудні 65 тисяч тонн ДП, або 10% від загального імпорту.
Ціни на бензин в Україні залежать здебільшого від цін на європейському ринку і курсу гривні. При цьому прогноз щодо вартості пального на цей рік є досить оптимістичним. Оскільки власне виробництво в Україні майже повністю знищене через ворожі обстріли, країна залежить виключно від імпорту з Європи. При цьому дефіциту не очікується.
Нагадаємо, в Україні вирішили повернути акцизи на пальне. Крім того, українське посвідчення водія адаптували до документів ЄС. Також Інформатор писав, чому дешевшає нафта.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.