Агресія Росії – це не лише прямий напад на Україну, але й загроза основам світового миру. Нездатність Ради Безпеки ООН зупинити імперіалістичні амбіції свого постійного члена підриває її авторитет та легітимність міжнародного права
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Як би я хотів” — це була та пісня, яка народилася одразу під час нашої першої зустрічі з Артемом. Це вийшло дуже легко, вже в перший день. Так би мовити, терапевтичним способом — ми одразу сублімували успіхи, бо це був якийсь такий стан, коли ця пісня стала зізнанням. Коли ти говориш людині: “Я дійсно бажаю тобі щастя будь-якою ціною, байдуже, чи буду я з тобою. Я хочу, щоб ти була щаслива. Якщо я не та людина, яка зробить тебе щасливою, то я хочу, щоб точно була людина, яка тебе зробить щасливою”.
Окупанти зруйнували 2 заводи на Харківщині — в Мерефі та Шебелинці
З 5 лютого запрацює друга хвиля ембарго на усі російські нафтопродукти. В Європі починають нервувати щодо цього. Водночас пальне в Україні знову під прицілом.
Про це заявив директор консалтингової компанії А-95 Сергій Куюн. Лише за декілька тижнів російські окупанти обстріляли нафтопереробний та газопереробний заводи для того, щоб залишити українців без пального.
"Двома ракетами С-300 був зруйнований міні-НПЗ у Мерефі. Завод готувався у січні видати перші зразки товарної продукції. Представники підприємства кажуть, що відновлення наразі неможливе. Двома тижнями раніше ті ж С-300 прилетіли на державний Шебелинський ГПЗ (теж Харківська область). Завод не працював із лютого, але покидьки вирішили його теж зрівняти із землею. Ворог продовжує нищити будь-які об’єкти інфраструктури нафтопродуктозабезпечення, до яких тільки може дотягнутися. Мета зрозуміла – залишити нас без пального", – зазначив Куюн.
Європа готується до другої хвилі нафтового ембарго, яке запрацює з 5 лютого. Воно передбачає відмову від імпорту усіх російських нафтопродуктів. Ситуація на ринку пального досить напружена. Через те, що Україна стала частиною ринку пального Європи, їй теж потрібно готуватися до можливої "турбулентності".
"Поки йде війна, ми не можемо бути абсолютно впевнені ні в чому", – сказав Куюн в коментарі "24 каналу".
Крім того, усім відомо, що Німеччина обнулила російський енергетичний імпорт. Але тепер націоналізований владою НПЗ "Роснафти" у місті Шведт у січні буде завантажений на 50%, а що буде у лютому – ще взагалі невідомо. Це повпливає й на інші країни. До прикладу, Польщу, яка "закриває" свої західні регіони саме німецьким дизелем. Як пояснює Куюн, все більше уваги буде прикуто до перевалювального комплексу Baltchem у Щецині, що майже на кордоні з Німеччиною. Як нещодавно з’ясувалося, його ще влітку придбала українська компанія "Укрпалетсистем", відома також як UPG. Зараз перевалка працює виключно на український ринок, забезпечивши у грудні 65 тисяч тонн ДП, або 10% від загального імпорту.
Ціни на бензин в Україні залежать здебільшого від цін на європейському ринку і курсу гривні. При цьому прогноз щодо вартості пального на цей рік є досить оптимістичним. Оскільки власне виробництво в Україні майже повністю знищене через ворожі обстріли, країна залежить виключно від імпорту з Європи. При цьому дефіциту не очікується. Про це розповів експерт ринку нафтопродуктів Леонід Косянчук.
Нагадаємо, в Україні вирішили повернути акцизи на пальне. Крім того, українське посвідчення водія адаптували до документів ЄС.
Також Інформатор писав, чому дешевшає нафта.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.