В торгових центрах Києва попит на українське знову в тренді: які бренди підкорюють споживачів

Запит на українське в торгових мережах країни став надзвичайно великим

Дівчина у вишиванці
В ТРЦ Києва попит на українські бренди - Фото:vogue.ua

З початком повномасштабного вторгнення ряд іноземних модних брендів призупинили діяльність в Україні чи взагалі залишили ринок. Це дало можливість заявити про себе українському бізнесу. Які вітчизняні бренди втримали позиції і на повну підкорюють ринок Києва - Інформатор дізнався з добірки Асоціації рітейлерів України.

Must Have

Національний бренд жіночого одягу MustHаve працює на ринку з 2010 року. Власники компанії – Анастасія Дзюба та Анна Бец (Коваленко). Крім мережі магазинів, в яку зараз входить 10 торгових об’єктів у Києві та Львові - із них вісім в ТРЦ. Перед війною компанії вдалося перевершити показники 2019 року, але війна знову змусила все міняти. Спочатку приблизно 70% завантаження виробництва прийшлося на виготовлення балаклав та тактичних жилетів для військових. Потім компанія запустила нові актуальні товари, наприклад, дроп із патріотичними написами, вишиванки, вперше запустили колекцію чоловічих футболок.

RicaMare

Розвиток українського бренду жіночого одягу RicaMare розпочався в 2004 році з невеликого сімейного бізнесу – дизайнерського бюро. У 2012-му компанія почала розвиток власної роздрібної мережі, перший фірмовий магазин RicaMare був відкритий в ТРЦ Караван в Харкові. В 2015-му компанія запустила продаж франшизи. Наразі мережа фірмових магазинів налічує чотири торгових об’єкти у Харкові, Кропивницькому, Кам’янці-Подільському та партнерський магазин у Київському ТРК Проспект.

RITO Group

Бренд заснований в 1991 році. Перші вироби засновниця фірми Тетяна Абрамова з подругою шили за допомогою маленької в’язальної машинки Brother, а зараз RITO управляє власною фабрикою в Броварах. Окрім трикотажного одягу з 2016 року випускають подушки, пледи й інший домашній текстиль. У компанії два власних магазини в Києві та мережа оптових і роздрібних покупців в Україні та за кордоном.

 

Week 

Відносно молодий український бренд жіночого одягу, вся продукція якого виготовляється на власному виробництві в Дніпрі. В 2019 році мережа управляла вісьмома торговими точками. Вони працювали як в street-форматі, так і у великих ТРЦ. Наразі відкриті два магазини в Дніпрі та по одному у Києві та Львові. Співзасновники та співвласники компанії – Олена Семенова та Андрій Терещенко.

Mida

Запорізька взуттєва фабрика Mida була заснована в 1992 році. Зараз це один з лідерів українського взуттєвого ринку. Володіють компанією запорізькі підприємці Сергій Зубов та Віктор Пріт. До війни мережа фірмових магазинів Mida складалася з більш ніж 100 торгових точок в різних регіонах України. Наразі мережа налічує 12 фірмових торгових точок в Києві та Запоріжжі.

Gepur

Український бренд жіночого одягу, який був створений в Одесі в 2010 році як перший на українському ринку, що працює у форматі Fast fashion. Співзасновники бренду Катерина й Олег Садовські спочатку відшивали речі в інших цехах, потім відкрили власне виробництво, де працювали десять швачок. Перший магазин відкрився в столичному ТРЦ Lavina Mall у 2016 році. На 24 лютого 2022 року вже було відкрито сім магазинів в Києві та Одесі. Наразі працює п’ять магазинів мережі в Києві та один в Одесі. Всі вони розташовані в ТРЦ.

Tuto Vzuto

Виробництво взуття марки Tuto розпочалося на на сімейній мануфактурі у 2013 році. Було відкрито чотири монобрендові магазини в Києві та Броварах, також були плани відкриття фірмових магазинів в Одесі, Львові та Дніпрі. Наразі працює тільки два магазини: один в київському ТРЦ Lavina Mall, а другий – в місті Бровари.

Раніше ми писали, що війна змінила діяльність торгових центрів і визначила ключові тенденції розвитку.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут

 

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube