«Ніхто не просить Зеленського визнати Крим російською територією»
«Не буде жодної угоди, яка дасть Росії міцніші основи, необхідні для перегрупування та повернення з більшим насильством».
Кліп "Запах твого волосся" – це візуальна поема про любов і втрату. Головний герой, якого грає фронтмен гурту Дмитро Жук, блукає порожніми просторами, сповнений присутністю коханої, що зникла з його життя.
В основі - зображення поверхні реактора АЕС
Українське креативне агентство Вanda розробило офіційний логотип Чорнобильської зони відчуження. Ідея в тому, що лого буде змінюватися з часом, який скорочується до моменту повного припинення життєдіяльності реактора.
Про це повідомляє Інформатор з посиланням на авторів ідеї у Facebook.
"У 2019 banda поїхала на екскурсію до Чорнобильської зони. Там ми побачили колишні міста майбутнього, які сьогодні руйнує час та поглинає природа. Це видовище справило на нас сильне враження, і ми захотіли, щоб якомога більше людей встигли побачити це вживу. Тому ми створили брендинг Зони відчуження", - пишуть креативщики в соцмережі.
За основу логотипу взяли форму поверхні реактора, на якому у 1986 році сталася аварія. Передбачається, що логотип буде змінюватися з кожним роком, як би "танути", аж до 2064 року. Цього року Чорнобильську електростанцію повністю виведуть з експлуатації. Наразі цей процес ще триває. ЧАЕС не працює вже 15 років.
"Так з'явився невічні логотип. Щороку він змінюється та поступово зникає. Поки одного разу не зникне назавжди", - повідомили в Вanda.
Вanda також створили новий сайт Чорнобильської зони.
Раніше Інформатор повідомляв, що із зони ЧАЕС намагалися вивезти 320 кг радіоактивних грибів та ягід .
Також повідомлялося, на ЧАЕС дозволили ввести в дію нове сховище ядерних відходів .