Українські креативщики створили "невічний" логотип ЧАЕС

Читать на русском

В основі - зображення поверхні реактора АЕС

Читать на русском

В основі - зображення поверхні реактора АЕС

Українське креативне агентство Вanda розробило офіційний логотип Чорнобильської зони відчуження. Ідея в тому, що лого буде змінюватися з часом, який скорочується до моменту повного припинення життєдіяльності реактора.

Про це повідомляє Інформатор з посиланням на авторів ідеї у Facebook.

"У 2019 banda поїхала на екскурсію до Чорнобильської зони. Там ми побачили колишні міста майбутнього, які сьогодні руйнує час та поглинає природа. Це видовище справило на нас сильне враження, і ми захотіли, щоб якомога більше людей встигли побачити це вживу. Тому ми створили брендинг Зони відчуження", - пишуть креативщики в соцмережі.

За основу логотипу взяли форму поверхні реактора, на якому у 1986 році сталася аварія. Передбачається, що логотип буде змінюватися з кожним роком, як би "танути", аж до 2064 року. Цього року Чорнобильську електростанцію повністю виведуть з експлуатації. Наразі цей процес ще триває. ЧАЕС не працює вже 15 років.

"Так з'явився невічні логотип. Щороку він змінюється та поступово зникає. Поки одного разу не зникне назавжди", - повідомили в Вanda.

Вanda також створили новий сайт Чорнобильської зони.

Раніше Інформатор повідомляв, що із зони ЧАЕС намагалися вивезти 320 кг радіоактивних грибів та ягід .

Також повідомлялося, на ЧАЕС дозволили ввести в дію нове сховище ядерних відходів .

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.