"Ізраїль та Іран так давно воюють, що вже не знають, що, [хай йому грець], вони роблять", - сказав Трамп.
Я хочу, щоб цей трек став тим, що люди кидатимуть одне одному зі словами: «Коханий/кохана, дивись, це про нас». Бо він про те, як ми любимо навіть через відстань, через труднощі. Хочу, щоб ця пісня стала першим танцем на весіллях, нагадуючи, що ні війна, ні час, ні будь-які перешкоди не здатні зупинити справжнє кохання.
В основі - зображення поверхні реактора АЕС
Українське креативне агентство Вanda розробило офіційний логотип Чорнобильської зони відчуження. Ідея в тому, що лого буде змінюватися з часом, який скорочується до моменту повного припинення життєдіяльності реактора.
Про це повідомляє Інформатор з посиланням на авторів ідеї у Facebook.
"У 2019 banda поїхала на екскурсію до Чорнобильської зони. Там ми побачили колишні міста майбутнього, які сьогодні руйнує час та поглинає природа. Це видовище справило на нас сильне враження, і ми захотіли, щоб якомога більше людей встигли побачити це вживу. Тому ми створили брендинг Зони відчуження", - пишуть креативщики в соцмережі.
За основу логотипу взяли форму поверхні реактора, на якому у 1986 році сталася аварія. Передбачається, що логотип буде змінюватися з кожним роком, як би "танути", аж до 2064 року. Цього року Чорнобильську електростанцію повністю виведуть з експлуатації. Наразі цей процес ще триває. ЧАЕС не працює вже 15 років.
"Так з'явився невічні логотип. Щороку він змінюється та поступово зникає. Поки одного разу не зникне назавжди", - повідомили в Вanda.
Вanda також створили новий сайт Чорнобильської зони.
Раніше Інформатор повідомляв, що із зони ЧАЕС намагалися вивезти 320 кг радіоактивних грибів та ягід .
Також повідомлялося, на ЧАЕС дозволили ввести в дію нове сховище ядерних відходів .